• Anonym

Stora Bröst!

Är tjej, storbystad. Blir självklart glad att höra sådant. Och faktum är att jag själv älskar stora bröst på andra Det är vackert.
    Men alla är vackra på sitt sätt, insida som utsida men det är inte fel att ha något man tänder lite extra på

• Anonym

Hej är en storbystig kvinna som bara tycker dom är ivägen och att jag ser tjock ut när jag klär på mig.
    Nacken är det helt ok. Men kläder så blir man liksom så rund.

Så kul att det finns dom som uppskattar en sådan som mig

• Anonym

Stora bröst är helt klart bäst. Älskar när dom är större än C, grrr!! Helst på en ganska smal tjej, inte anorexiasmal alltså, men lagom. Och självklart naturliga bröst. Fint som f*n.

• Anonym

Den varianten kan väl inte finnas många av

Brösten består av fett och ju mer man går ner ju mer fett försvinner = mindre tuttar.

På senare åren har smala tjejer fått större tuttar. Är det för att tjejrna idag har ändrat sig eller är det för att fler gör operationer.

vad tror ni?

Anonym skrev 2009-02-10 14:40:04 följande:
    Stora bröst är helt klart bäst. Älskar när dom är större än C, grrr!! Helst på en ganska smal tjej, inte anorexiasmal alltså, men lagom. Och självklart naturliga bröst. Fint som f*n.
  • Anonym

Anonym skrev 2009-02-10 14:43:05 följande:

Den varianten kan väl inte finnas många av Brösten består av fett och ju mer man går ner ju mer fett försvinner = mindre tuttar. På senare åren har smala tjejer fått större tuttar. Är det för att tjejrna idag har ändrat sig eller är det för att fler gör operationer. vad tror ni?
    Nu menar jag inte tjocka grisar alltså. Skrev ju att dom inte behöver vara pinnsmala, det ser lite konstigt ut. Men normalviktiga till lite mulliga är perfekt. Och jo, det finns en hel del tjejer med den figuren, och äkta bröst för den delen.
  • Anonym

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 14:44:36 följande:

he he blev lite fel där det skulle stå Ja håller med dig alltså hellre att dom hänger lite och är äkta än super fasta och fake
    Instämmer. Lite häng dör ingen av, men plats känns äckligt.
  • Anonym

Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:16:46 följande:

Skönt o höra att de finns folk som gillar stor bystade kvinnor! jag har alltid haft stor byst, tycker mest de e jobbigt, för de går inte o missa dem, har nu 75G o dem vill inte sluta växa..:s Känner mig inte alls vacker med denna stora byst! :(
    Gå till ett gym, och be om hjälp att träna de rätta musklerna för att du ska kunna hålla upp din byst istället. Operationer känns så onödigt och smärtsamt.
  • Anonym

Då har jag fettpattar... För om jag går upp i vikt så blir dem större o tvärtom... =) Fast min man gillar dem i af... hahaha fettpattar har aldrig hört det uttrycket innan... Alla har det i så fall... Även män...

• Anonym

Anonym (75E-G) skrev 2009-02-10 15:39:52 följande:

Jag är gravid nu och har 75F-G, jag har precis börjat älska min bröst för dom som dom är. Min nuvarande sambo har fått mig att tycka om dom, innan jag träffade honom så fick jag pikar av min exman att jag skulle ha bh på mig om jag var utan tröja, han ville inte se dom för dom hängde för mycket. Jag väntar mitt 5:e barn så dom ser ju knappast ut som dom gjorde en gång i tiden, har lidit väldigt mycket av det men nu njuter jag. Jag har äntligen någon som älskar både mig och mina bröst för vad vi är. Tyvärr varar inte en graviditet för evigt och jag vet ju att dom kommer gå tillbaka till det där stadiet där dom känns som grötfyllda raggsockor trots sin storlek på 75E-F då. Men men...den dagen den sorgen, sambon kommer nog tycka om dom lika mycket ändå och bara det gör ju att jag gillar dom mer. Tycker att det är skönt att höra att killar gillar stora bröst utan att det ska vara fejk.
    Ditt ex måste ju varit lite knasig. Stora bröst is the shit. Kvinnligt och vackert, oavsett om dom råkar hänga lite. Så länge dom är naturliga så är det fint!
  • Anonym

ole dole doff skrev 2009-02-11 10:26:39 följande:

ja ha skitsmå tuttar... vill ha större men vill inte ha fejkbröst.. ja har typ B-C kupa o skulle vilja ha C-D o skulle kunna ha de oxp me min kroppstyp utan att de ser dumt u t, men ja fick helt enkelt inga bröst bara när ja va nyförlöst o mjölken rann till.. hevette vilka boobies me love!!! men sen försvann dom lika fort igen
    Som sagt så hellre äkta än fejk, så operera inte! Det finns ju killar som gillar små bröst också, så det är nog ingen fara för dig.
Svar på tråden Stora Bröst!