Anonym (75E-G) skrev 2009-02-10 15:39:52 följande:
Jag är gravid nu och har 75F-G, jag har precis börjat älska min bröst för dom som dom är. Min nuvarande sambo har fått mig att tycka om dom, innan jag träffade honom så fick jag pikar av min exman att jag skulle ha bh på mig om jag var utan tröja, han ville inte se dom för dom hängde för mycket. Jag väntar mitt 5:e barn så dom ser ju knappast ut som dom gjorde en gång i tiden, har lidit väldigt mycket av det men nu njuter jag. Jag har äntligen någon som älskar både mig och mina bröst för vad vi är. Tyvärr varar inte en graviditet för evigt och jag vet ju att dom kommer gå tillbaka till det där stadiet där dom känns som grötfyllda raggsockor trots sin storlek på 75E-F då. Men men...den dagen den sorgen, sambon kommer nog tycka om dom lika mycket ändå och bara det gör ju att jag gillar dom mer. Tycker att det är skönt att höra att killar gillar stora bröst utan att det ska vara fejk.
Ditt ex måste ju varit lite knasig. Stora bröst is the shit. Kvinnligt och vackert, oavsett om dom råkar hänga lite. Så länge dom är naturliga så är det fint!