• Anonym

Stora Bröst!

Stora bröst är ju ett tecken på kvinnlighet, så det är inte direkt förvånande att folk tänder på det.

• Anonym

Hi hi.. Du låter precis som min sambo. Han tyckte det var jätte trist med hans ex för hon hade väldigt små tuttar men en helt okej rumpa..

Han är nu överlycklig över att han träffade mig.. Jag har juh liksom både och.
    Allt för att min man ska vara lycklig...
    Och nu när jag är gravid så gillar han mina behag där uppe ännu mer.
    De har juh blivit ännu större, så har JAG otur så blir de lika stora som sist ( H-kupa ) men då lär ju sambon bli superlycklig

• Anonym

Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:28:15 följande:

ole dole doff skrev 2009-02-11 10:26:39 följande: Ursäkta mig, men att ha B-C kupa kan väl inte räknas som "skitsmå tuttar". Visst, till många kroppstyper (vet ej vilken du har) kan det inte räknas som stora bröst, men om B-C är skitsmått, vad har då vi som har A eller mindre? Obefintliga?
    Gillar man stora bröst så är b-c litet. Vad a räknas som kan du nog räkna ut själv. Men det är givetvis bara vad jag och de andra i tråden tycket, det finns folk som gillar alla storlekar.
  • Anonym

Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:39:46 följande:

Anonym skrev 2009-02-12 13:34:47 följande:
    Ja, allting är väl relativt... tycker bara att det känns konstigt att beskriva något som uppenbarligen inte är det minsta man kan ha som "skitsmå". För mig är "skitsmå" längst ner på storleksskalan, i så fall skulle vi med mindre ligga på minus på den skalan. En B-C kupa skulle jag kunna beskriva som "medel" eller "inte stor" men aldrig "skitsmå". Hm, inte meningen att göra sån stor grej av det här, reagerade bara på ordvalet
    Jag menar ingenting otrevligt heller. För mig personligen går min gräns vid D-kupa. Storlekar under är för små för mitt tycke. Träffar man rätt tjej, men med små bröst så vem vet? Men rent estetiskt gillar jag riktigt stora bröst.
  • Anonym

Har stora bröst, H 80 och älskar det   Skulle jag vakna i morgon och ha mindre bröst så skulle jag vara depig i resten av livet   Nej då men jag känner mig kvinnlig och vet att män tittar, kvinnor också men om det är av avundsjuka så bryr jag mig inte så mycket de har säker något som jag skulle villja ha istället så det jämnar nog ut sig i längden

• Anonym

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 12:55:01 följande:

Jag har 80 f och tycker det är så svårt att klä mig snyggt, och hittar man en snygg topp så glor både män och kvinnor men skillnaden är att kvinnor glor så j-a elakt. Har man stora så ska dom gömmas. Min man älskar alltid dom men ibland tänker jag på att minska dom för att inte "stå ut". Man får attraheras av vad man vill, själv vet jag vad jag faller för men sen så är det såklart helheten med personligthet och allt som gör det. Du får helt enkelt ha det som en fantasi, ha det så bra/Isa
    Skit i dom, du lär ju ha mycket snyggare kropp än de små plankorna iallafall.
  • Anonym

MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande:

Men får du inte ont i ryggen precis som alla andra?
    Om man tränar rätt och har en naturligt stark rygg och nacke så behöver man inte få ont alls.
  • Anonym

MikPel skrev 2009-02-16 17:01:03 följande:

så de som gnäller över ryggont är några slashasar?
    Nej, absolut inte. För det första är det inte alla som tränar rätt muskler även om dom tränar, och en del är naturligt svagare i rygg och nacke. Det är inte konstigt alls, och dom är verkligen inte lata för det.
  • Anonym
    MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande:
    Men får du inte ont i ryggen precis som alla andra?
    Nä tränar så min rygg är stark...kan på peka att även mina är äkta vara Cool
  • Anonym
    MikPel skrev 2009-02-16 18:34:07 följande:
    tror det är svårt sådant..Men ibland upplever man att vissa tjejer baserar sin identitet på sina bröst..
    Ähh det hoppas jag inte, då tycker jag synd om dem...även om jag som jag skrev tidigare skulle bli depig om jag vaknade utan bröst så betyder det inte att det är det viktigaste jag har, skulle bli ledsen om jag vaknade utan en arm också
  • Anonym
    MikPel skrev 2009-02-16 18:52:39 följande:
    Hur stora är dom då? 
    H 80
  • Anonym
    MikPel skrev 2009-02-16 20:06:34 följande:
    Ja det är ju relativt stort Men blir det inte ganska mycke häng?
    Hehe vist lite häng man är ju inte 20 längre men när man tränar så håller de sig fina lite längre
  • Anonym

maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa.

manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost
    (brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?

nyfiken

• Anonym

oj hehe kan varit jag som rorde ihop inlaggen...tankte nog mest pa en tjej som skrev om att hon var smal men hon hade visst 75 D, inte typ 95 D eller F. sorry

• Anonym

alltsa, det ar klart att det ar ok att ts gillar stora brost!
    han ar val ingen idiot for det.

daremot kan man bli ratt trott pa tjatet om att tjejer ska ha stora brost. det ar ju det man matas med dygnet runt genom media osv...smal, stora brost i for hallande till resten av kroppen osv... det ar ovanligt att killar pratar om att de gillar sma brost men valdigt vanligt med ytliga tonarskillar som "kollar in jattepattarna" pa ngn tjej...

jag tycker daremot att ts prat har har hallit en helt annat niva an det snacket. men klart att det ar lite trakigt att det sa ofta ar just stora tuttar som ses som positivt/attraktivt. inte sa kul for de med sma=kanns som att de inte duger som de ar...

• Anonym

helt ok att tycka olika! tex att gilla stora tuttar. det som ar trakigt ar bara nar folk pratar om tex hur snyggt det ar med stora brost och hur fult det ar med sma :( skitsnack liksom. na sant gillar vi inte!men vad jag markt sa ar det inget sant har, utan det ar val mest i hogstadiekorridoren, gymnsiet...osv usch. finns manga idioter. men da handlar det inte om att gilla stora tuttar och beratta det, utan om att nedvardera sma...exempelvis. kan ju handla om allt mojligt.

jag tror det ar darfor det ar sa kontroversiellt att disskutera detta med att gilla stora tuttar. for direkt gor manga en koppling till dessa pantade killar...

Svar på tråden Stora Bröst!