Stora Bröst!
Stora bröst är ju ett tecken på kvinnlighet, så det är inte direkt förvånande att folk tänder på det.
Stora bröst är ju ett tecken på kvinnlighet, så det är inte direkt förvånande att folk tänder på det.
Hi hi.. Du låter precis som min sambo. Han tyckte det var jätte trist med hans ex för hon hade väldigt små tuttar men en helt okej rumpa..
Han är nu överlycklig över att han träffade mig.. Jag har juh liksom både och.
Allt för att min man ska vara lycklig...
Och nu när jag är gravid så gillar han mina behag där uppe ännu mer.
De har juh blivit ännu större, så har JAG otur så blir de lika stora som sist ( H-kupa ) men då lär ju sambon bli superlycklig
Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:28:15 följande:
Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:39:46 följande:
Har stora bröst, H 80 och älskar det Skulle jag vakna i morgon och ha mindre bröst så skulle jag vara depig i resten av livet
Nej då men jag känner mig kvinnlig och vet att män tittar, kvinnor också men om det är av avundsjuka så bryr jag mig inte så mycket de har säker något som jag skulle villja ha istället så det jämnar nog ut sig i längden
Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 12:55:01 följande:
MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande:
MikPel skrev 2009-02-16 17:01:03 följande:
maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa.
manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost
(brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?
nyfiken
oj hehe kan varit jag som rorde ihop inlaggen...tankte nog mest pa en tjej som skrev om att hon var smal men hon hade visst 75 D, inte typ 95 D eller F. sorry
alltsa, det ar klart att det ar ok att ts gillar stora brost!
han ar val ingen idiot for det.
daremot kan man bli ratt trott pa tjatet om att tjejer ska ha stora brost. det ar ju det man matas med dygnet runt genom media osv...smal, stora brost i for hallande till resten av kroppen osv... det ar ovanligt att killar pratar om att de gillar sma brost men valdigt vanligt med ytliga tonarskillar som "kollar in jattepattarna" pa ngn tjej...
jag tycker daremot att ts prat har har hallit en helt annat niva an det snacket. men klart att det ar lite trakigt att det sa ofta ar just stora tuttar som ses som positivt/attraktivt. inte sa kul for de med sma=kanns som att de inte duger som de ar...
helt ok att tycka olika! tex att gilla stora tuttar. det som ar trakigt ar bara nar folk pratar om tex hur snyggt det ar med stora brost och hur fult det ar med sma :( skitsnack liksom. na sant gillar vi inte!men vad jag markt sa ar det inget sant har, utan det ar val mest i hogstadiekorridoren, gymnsiet...osv usch. finns manga idioter. men da handlar det inte om att gilla stora tuttar och beratta det, utan om att nedvardera sma...exempelvis. kan ju handla om allt mojligt.
jag tror det ar darfor det ar sa kontroversiellt att disskutera detta med att gilla stora tuttar. for direkt gor manga en koppling till dessa pantade killar...