• Ullegulle78

Drömmarnas trädgård. Någon annan som har barn som är typ besatta av det programmet..?

Sonja är helt besatt av drömmarnas trädgård (teletubbies rip-off).
    Vad är det med dem där programmen som är så fängslande?
    Hon är helt hypnotiserad... Nästan lite läskigt.
    Kan någon förklara grejen för mig?
    I don't fatt...

..därför att Annusjka redan har köpt sin solrosolja,...
  • Svar på tråden Drömmarnas trädgård. Någon annan som har barn som är typ besatta av det programmet..?
  • LoM

Haha... Min son är tokig i det programmet. :) Helt galen blir han och hoppar och skuttar och säger namnen på alla figurerna, dansar deras danser mm.
    Kan ju vara att det är lustiga figurer, konstiga namn, färgglatt osv som gör det till ett intressant program?

• Ullegulle78
    Svar på #1
    KAn var så...
    Det är bara så lustigt, vi brukar ha gansk lika smak när det gäller barnprogram, dottern min och jag...
    Men detta får jag lite obehagsrysningar av och hon ÄLSKAR det.
    ..därför att Annusjka redan har köpt sin solrosolja,...
  • AEED

Min 10 månaders gosse gillar dem. När vi va till stan i veckan hitta vi dockor av dem det blev en Upsy Daisy

• SIN74

Båda mina, 2 och 5 år älskar det. Det är väl för att det är så mycket färger, söta snälla figurer, hyfsat lugnt tempo. Allt behöver inte vara begripligt för att barn ska älska det. De ser säkert en annan nyans än vi.

• TessaS

Vi upptäckte det härom dagen... och Theodor blev helt salig... satt med ett stooort leende och vinkade och svarade när de pratade. Han har ALDRIG tittat på TV så innan... men det här gillade han. Märkligt..

• elin 83

Min dotter är helt inne i det med. Vi spelar det spelet på Bolibompa.se.. hon älskar det och vill sitta i timmar:)

• Lotta79

Hahaha..., jag och min sambo pratade om det igår, vår Felix bara älskar det... prata om "Mackapacka" å "pontipiner" hela tiden... Kul å se att andras barn oxå e galna i det!

• bravo82

Båda mina pojkar 1,5 & 5år tycker om det, tycker det är jättemysigt att krypa upp i soffan tillsammans och kolla
    Minstingen sitter och ropar "POVA!"(sova) genom hela programmet.... sen säger han "gnatt!"(go natt) och vinkar.

• AEED

När kommer det på riktigt??? tycker det kommer lite nu som då

• bravo82
    Svar på #9
    AEED skrev 2009-02-11 12:20:37 följande:
    När kommer det på riktigt??? tycker det kommer lite nu som då
    menar du tider??
    Isåfall går det må morron kl.6,30 sen kl.17,30 på kvällen......Glad
Svar på tråden Drömmarnas trädgård. Någon annan som har barn som är typ besatta av det programmet..?