Oilily skrev 2009-02-20 11:18:46 följande:
Min lilla dotter på bara 13 månader älskar In the night garden... framförallt Upsy daisy och igglepiggle. När han gör sin sång så dansar hon. Känner mig ibland som en dålig mamma som låter henne titta på tv, men hon blir så glad och skrattar, klappar och dansar. Ofta gör vi det tillsammans på golvet så det känns lite bättre för mig =) Hon är inne ien fas där hon älskar djur, vrålar när hon ser ett. Så höjdarna, Fåret Shaun konkurrerar nu med In the night garden. Ibland går det ett program som är animerade insekter, heter något som mini... Då hon ser det så sällan överträffar det nog alla de andra programmen. Hon sitter som fastklistrad genom hela programmet, men det är inte så långt.
min dotter är oxå 13 månader.. och hon kan sätta igång tvn själv.. och ibland får hon tag på tv dosan och gör det och när jag inte tycker att hon ska få se på tv tar jag av henne den och stänger av tvn.. men då blir det oftast gallskrik och tårar.. kan en 13månaders redan vara beroende av tv?
kan tillägga att säger man "vill du se på i drömmarnas trädgård" så springer hon direkt till vardagsrummet och skriker av lycka..