Inlägg från: rollelule |Visa alla inlägg
  • rollelule

Barnvagnar i Luleå ?!

Jag var in på Cykelshopen i Luleå idag för att titta på en vagn till min systerdotter dom har och kommer att få kanonfina barnvagnar Knorr hette då ett märke (dom andra minns jag inte) men dom var i allafall både snygga och praktiska så jag rekomenderar ett besök dit (dom skulle få in mera färger och sorter under nästa vecka )åkpåsar och tillbehör var också på väg in kul att det finns fler som säljer barnvagnar i Luleå

• rollelule

Syrran var tillbaka på cykelshopen och beställde ett Knorr alufly-s efter noga genomtänkt beslut hon tyckte att vagnet verkade helt kanon

• rollelule

ja babyproffsen har stängt....cykelshopen som gäller nu i Luleå..dom sa att dom kommer att öppna i Piteå också under mars

• rollelule

Syrran var då jättenöjd med både priset och vagnet på Cykelshopen
    och där fick hon både känna och klämma på det Knorr alu flight-s hette vagnet hon bestämmde sig för (verkade vara ett perfekt barnvagn för henne)

• rollelule

Ibland skäms man för att vara norrlänning...!!!!!
    syrran har hämtat sitt vagn på cykelshopen i Luleå och packat upp det ..HON ÄR JÄTTENÖJD..men nää det ska skrivas massa saker i forumet som investeringar och bla.bla.bla...vill bara köpa från affärer som funnits ett tag...bla bla köp på Babyproffsen då !!
    (nä visst ja dom finns inte kvar) då finns det bara Barnenshus kvar
    ! ELLER ta sig den lilla tid det tar att åka förbi på Cykelshopen och ta en titt (för det kostar inget) dom hade dessutom fått in fler modeller på barnvagnar nu
    //tack för mig

Svar på tråden Barnvagnar i Luleå ?!