Inlägg från: Tuzzelina |Visa alla inlägg
  • Tuzzelina

Gröna flytningar!

Fick just också en grön flytning såg ut som mosad avokado med gräddfil i färgen typ, men det kom bara lite med grönt sedan såg det ut som vanligt typ vitt. Ska på rul på fredag så jag får väl fråga då.

• Tuzzelina

Hur har det gått för dig? Jag fick en läkartid på torsdag men jag har bara haft en riktigt grön flytning och nu ser det normalt ut så jag ska nog avboka tiden.

• Tuzzelina
    MelitaMa skrev 2009-03-19 13:58:54 följande:
    Jag har samma problem. Har inga symptom på UVI eller nått sånt. Vet inte om jag är gravid ännu - för tidigt att det skulle ge utslag.Har läst lite i bloggen och är lite fundersam över det med slempropp. Kan någon berätta mer om detta? Alltså uppstår det bara vid eller kort före förlossningen eller kan man få såna flytningar även i början?Ursäkta om frågan verkar knepig, men jag är "grön" i ämnet.
    Vet inget hur det funkar i början på graviditetn tyvärr, men jag kan inte tänka mig att det är något från slemproppen som kommer så tidigt, jag fick min första gröna flytning vid vecka 18, har fått tillbaka dem idag är i vecka 25 prata just med bms och jag får en läkartid om det fortsätter, men känns som om jag bara får så ibland.
Svar på tråden Gröna flytningar!