• suzzi66

Februarimammor i Linköping!!!

Hej Madde!
    Jag ska ha en liten beräknad till den 15/2-06 :det låter kul med Fika.

• suzzi66

Jag bor i Tornhagen. Vart bor du ?

• suzzi66

Jag väntar mitt tredje barn men det var 15 år sen jag fick mitt sista så det känns som första gången. För Stefan min sambo är det första barnet. Så allt känns jätte spännande.

• suzzi66

Tiden går så fort. man glömmer fort.eller går igenom nya saker som sex års trots eller tonårstrots men jag antar man kommer ihåg allt eftersom man hamnar i situationen. jag har bott i Mantorp 13 år flyttade till Linköping för två år sedan.

• suzzi66

Kul att vi ska ha våra barn så nära varann. Det vore så kul att fika innan och prata om saker
    som pågår i oss, det händer så mycket som andra som inte är Gravida förstår hur snälla o gulliga de är oco försöker förstå.

• suzzi66

Jag supertrivs i Linköping, det är Nära till jobbet, jobbar på Ikanohuset i djuraffären där. men idag är jag ledig efter att ha jobbat helgen och det är så skönt.

• suzzi66

Det vore kul att ses snart:jag är ledig varje Fred och varannan Månd. Annars jobbar jag 10-20 varje vardag tunga dagar men roligt jobb.

• suzzi66

Ni får titta in och säga hej om ni är på Arken. Jag är Tjejen med den lilla kulan på magen.

• suzzi66

Det vore kul annars så är det så lätt att man bara pratar om det och inget händer.

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!