• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Annim

Hej!
    Jag väntar mitt 3:je barn i februari -06. Den 8, enligt UL!
    Fyller 30 nästa år och har 2 pojkar innan födda 02 0ch 04.
    Denna graviditet var ej planerad. Men nu när vi vant oss vid tanken så är det absolut välkommet.
    Bor ett par mil från Linköping, men det är ju inte så svårt att ta sig dit.
    Om det kan tänkas bli fler som ska ha i februari och om det blir tal om att träffas! Vilket vore jättetrevligt!
    Än så länge har jag inte lagt ut någon ordentlig presentation, men det kommer. Vill ju hålla detta hemligt ett tag till därför fegar jag lite med det.
    Kanske någon klipsk skäl därute redan kommit fram till vem jag är. Men vi tänker iaf suga å karamellen att par veckor till, om det går.....*L*
    Är nu i v 14+2. På återseende! /Annim

• Madde30

Hej Annmi!! =)
    Trevligt att du svarade!! Försöker dra ihop ett par tjejer så vi kan följas åt genom glädje (och helvete) *s*
    Skulle tycka att det vore jättekul om man kunde träffas på stan å käka lunch eller bara en fika!!
    Lycka till med smygandet...ingen som misstänker något?

• Madde30

*puffar* Vart finns ni alla Linköpingsmammor??

• suzzi66

Hej Madde!
    Jag ska ha en liten beräknad till den 15/2-06 :det låter kul med Fika.

• Madde30

Hejsan Suzzi!!
    Välkommen hit!!! Skulle vara roligt om man kunde bli ett gäng som följer upp varandra både nu och när våra bebbar kommer!!
    Vart i stan bor du?

• suzzi66

Jag bor i Tornhagen. Vart bor du ?

• magica71

Hej alla!
    Jag väntar mitt andra barn ca 24/2-06 (har inte varit på Ul ännu). Jag är 34 och har en liten kille född 04 sedan innan. Det där med fika låter ju kul. Jag bor i Mantorp men har rätt lätt att ta mig in till Linköping så kom gärna med förslag...

• Madde30

Skäggetorp här!!
    En kompis här på fl bor oxå här i skäggetorp och är beräknad den 17 feb, hon har bara inte hittat tråden ännu

• Madde30

Hej Magica!! Välkommen!!! Jätteroligt att det är flera som hittar hit!!
    Min sambo är ganska så trött på allt bebisprat så det vore jätteroligt om man kan träffas å snacka skit över en fika på stan!!

• suzzi66

Jag väntar mitt tredje barn men det var 15 år sen jag fick mitt sista så det känns som första gången. För Stefan min sambo är det första barnet. Så allt känns jätte spännande.

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!