• Ankiz

Gran Canaria i mars

Vi funderar på att åka till Gran Canaria i mars. Just nu lutar det åt Puerto Rico. Nån som varit där i mars? Brukar vädret ha stabiliserat sig lite? Det är ju sol och kanske lite bad vi är ute efter. Samtidigt som vi vill ha lite restauranger och en mysig strandpromenad att njuta av.

Har varit på Gran canaria förut, då i Bahia Feliz och ditt vill jag nog inte tillbaks. Det blåste en massa och det fanns inte så mycket att göra.

Så tror ni vi gör rätt i att välja Puerto rico?

♥Mamma till Oliver 050922 och Lucas 070708♥
  • Svar på tråden Gran Canaria i mars
  • cise

Det blir ju aldrig riktigt bra väder på gran canaria, sen är det ju rena rama rånet att åka dit nu. Var där i januari och åker aldrig dit mer. Så kallt så man inte kan bada och fint väder 3 dagar av 7. 200 grams chokladkaka 45:-. Tacka vet jag Thailand.

• Ankiz

Hoppsan, det lät ju inte så kul. Var var ni nånstans? Vi var på Lanzarote i januai en gång och det var inte heller nån höjdare.

Thailand blir det inte, vi kan inte vara borta mer än en vecka, annars hade det varit skönt!

• cise

Den sista gången nu var vi i bahia feliz med, men varit i puerto rico, aguineguin med innan..

• Ankiz

Var det inget som var bra med puerto rico då?

• cise

Jodå, vädret är ju lite bättre, men atlanten är tyvärr kall ff..Och visst är det fint.

• Simon 060531

Puerto Mogán kan jag rekommendera. Det kallas för lilla Venedig och man förstår varför när man är där. Mysig miljö,god mat och en alldeles lagom badstrand.

Mitt barn, får jag ge dig en gåva så ger jag min kärlek, mod, lycka
  • Ankiz
    cise skrev 2009-02-12 15:02:56 följande:
    Jodå, vädret är ju lite bättre, men atlanten är tyvärr kall ff..Och visst är det fint.
    Om vi inte får bada gör det inte så mycket. Känns som att huvudsaken är att man kan gå i kjol och t-shirt och gärna kunna ligga på stranden/vid poolen och sola.
    Simon 060531 skrev 2009-02-12 15:08:13 följande:
    Puerto Mogán kan jag rekommendera. Det kallas för lilla Venedig och man förstår varför när man är där. Mysig miljö,god mat och en alldeles lagom badstrand.
    Puerto Mogán har jag läst att man kan ta en båt till från puerto rico, så det tänkte vi göra.
  • Iskall Öl

Jag var där (PR) i april. Det regnade 20 minuter en dag av de 7 vi var där.

♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
  • Ankiz
    Iskall Öl skrev 2009-02-12 16:25:07 följande:
    Jag var där (PR) i april. Det regnade 20 minuter en dag av de 7 vi var där.
    Haha, ja 20 minuter regn ska jag nog kunna stå ut med!
  • Iskall Öl

O jag tyckte vattnet var vamrt med för den delen. Verkar vara 1 jäkla skillnad på mars o april

Nä, ni blir nog nöjda tror jag! Akta er för säljarna bara, MYCKET sånt.. mer än man tror.

♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
Svar på tråden Gran Canaria i mars