Inlägg från: trollmammsis |Visa alla inlägg
  • trollmammsis

är jag löjlig nu?

jag som också fick barn ungt (18) känner absolut igen mig i det du skriver!! jag har fått försvara mig mycket.. däremot inte min sambo,..konstigt då vi ärlika gamla men har har istället fått höra att han är duktig som tagit hand om sitt barn då han fick dte så ungt jo dom dumförklarar en många... man går på bidrag, har barnvakt hela tiden och mycket mer.... men nu är det bättre... dels har jag ju blivit äldre men nu undrar folk istället om det är samma pappa eftersom jag fortfarande är relatit ung för att ha en 7 åring och då det är 5 år mellan barnen

• trollmammsis

paloma84 skrev 2009-02-13 11:07:29 följande:

Jag är inte såå ung, var 24 när jag fick min dotter.Jag ser dock mycket yngre ut, vissa tror väl knappt att jag fyllt 20 år.. ha ha.. Men känns det ju som om man är ung mamma om man inte är 38 bast som de flesta är.. Iallafall..Jag har upplevt lite mer tvärtom vad du berättar!När jag flög själv med vår dotter på en flygning på 2 timmar, en mellanlandning på 4 timmar sen en sista flyg på 2,5 timmar så kom folk fram till mig och min dotter på Arlanda.De var ju såå imponerade hur bra det hade gått, hur Duktig jag var, att jag var en såå lugn och Ung mamma =)Naturligtvis blev jag jätteglad, men kände lite "Eh, vad tror dem. Att unga mammor inte skulle vara lika bra?"
    ja det där har man ju också varit med om.. att men OJ vilket snällt barn. OJ går du i skolan fast du har barn och är så ung och utan barnvakt? JA och det har gått jättebra allting
Svar på tråden är jag löjlig nu?