Inlägg från: Camilla85 |Visa alla inlägg
  • Camilla85

Slemproppen

Jag tror att min håller på släppa i omgångar nu... Är som rikliga "snoriga" flytningar (ursäkta detaljerna!!) Jag tror att mängd och utseende kan variera!

När den släppte för mej förra gången var den stor som en 5-krona, lite blodblandad... Men det var inte hela som släppte då heller på en gång. =)

***Amber 071120 & Lillebror i magen vecka 39***
  • Camilla85
    annasbäbis skrev 2009-02-15 20:32:50 följande:
    Min slempropp håller på att lossna. I 3 dagar nu har det kommit slem/klumpar... Hur länge kan det hålla på egentligen? Sista dagen har inte varit så mkt som första, så kanske har allt lossnat nu snart. Är i v. 39 på tisdag..
    Så har det hållit på för mej i en vecka ungefär... Gick in i v 39 igår! SÅ jag undrar också hur länge det kan hålla på? Hoppas våra små vill komma snaaart!!!
  • Camilla85
    annasbäbis skrev 2009-02-15 20:46:06 följande:
    OK, jag hade förväntat mig en stor klump, men det är kanske vanligt att den lossnar så under en längre tid. Även om den är äcklig så är man ju glad för att det händer nåt i alla fall
    hehe, jaa precis! Jag har också alltid trott att den ska komma som en stor klump, men efter att läst om det så verkar det nästan vanligare att den släpper i omgångar.
    Tyvärr så kan det hålla på i flera veckor innan bebis kommer, men man hoppas ju och griper efter halmstrån såhär på slutet! Flört
Svar på tråden Slemproppen