Inlägg från: Anonym (skit också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skit också)

Fy faaan!!!

Har ingen aning om någonting nu :( Det är så här. Jag har blivit fruktansvärt kär i en tjej. Vi har träffats i ett år snart och haft sex och umgåtts som vanliga kompisar. Hon har verkligen blivit en jättebra vän! Nu är ju bara problemet att jag har sambo(han vet om allt och det är okej med honom att vi träffas) och hon är singel. Nu är bara problemet att jag kan bara inte förstå mig på henne....ena dagen är hon hur gullig som helst! Säger underbara saker till mig och får mig verkligen att må bra! Sen nästa dag kan hon undvika mig totalt. Om jag börjar prata med henne på msn kan hon bara helt enkelt strunta i att svara, när hon dagen innan var hur söt som helst. Fattar verkligen ingenting! Ibland känns det som att hon bara utnyttjar mig medan nästa dag känns allt helt fantastiskt :( Är så jäkla förvirrad så jag vet ingenting :( Finns det någon som kan ge mig råd eller bara säga vad ni tycker jag ska göra....

Det blev visst lite långt, förlåt!

• Svar på tråden Fy faaan!!!
  • Anonym (skit också)

Nej alltså jag tror inte att det är så. Hon är väldigt öppen av sig och vi har pratat mycket om vår "relation" och båda är överens om att vi inte ska bli ett par....men jag förstår det ändå inte, hur kan hon vara så olika från dag till dag! Hon vill också ha ett förhållande med en man, det låter säkert skitdumt det här, men jag kan inte förstå varför hon ena dagen är jättegullig och nästa så konstig! Hon säger att hon vill ha mig i sitt liv för alltid och ändå beter hon sig så konstigt. Rörigt blev det nu....förlåt!

• Anonym (skit också)

Ja alltså, vi har ju pratat väldigt mycket om det här pga min relation med min sambo. Och vi är helt på det klara vad som gäller. Men det som jag ser som mitt problem är att vi kan ha en underbar dag/natt tillsammans och sedan hör hon inte av sig mer. Och jag ser ju att hon är online på datorn, jag känner att hon kanske kunde säga till om hon inte har tid att prata, det har hon gjort förut och jag har full respekt för det! Då svarar hon ju iaf :(
    Men men, det är väl kanske ett hopplöst fall och jag borde lägga ner det här nu, orkar faktiskt inte bli mer sårad. Tack för era svar iaf!!!

• Anonym (skit också)

Alltså för det första, ja jag är kär, i henne OCH min sambo. Trodde aldrig att det kunde hända och att folk som sa så var lite "knäppa", men nu när jag själv har varit med om det har jag en annan uppfattning. Och för det andra tycker jag min sambo är väldigt omtänksam som vill mitt bästa, hon har något som han inte kan ge mig, och tvärtom. Men det är väl jag som är ute och cyklar...

• Anonym (skit också)

För er som är intresserade, nu har jag gett min tusan på att inte börja prata med henne. Nu är det upp till henne helt enkelt, så får vi se vart det leder...

• Anonym (skit också)

Skiter i det här nu! Punkt!

• Anonym (skit också)

Mmm så kanske det är....men jag vet inte. Det verkar ju som att hon verkligen vill ha det så som vi bestämt. Jag får väl prata med henne, när hon nu tar kontakt på det viset...har lite blandade känslor just nu. vill vara med henne hela tiden samtidigt som jag funderar på att lägga ner allt helt och hållet. Men jag misstänker att jag inte kommer känna så efter vi har träffats nästa gång, då vill jag antagligen träffa henne hela tiden igen :( Suck!

• Anonym (skit också)

Anonym (lesbisk) skrev 2009-03-03 12:46:49 följande:

Men om du är kär i henne, varför vill du ändå heller vara ihop med din kille?
    Jaa du, jag har också funderat över det. Men jag har då bara insett att jag är bisexuell och helt enkelt vill ha båda :( Trots att det går emot all realism och antagligen inte kommer fungera i längden....men det är så jag vill ha det bara, hur dumt det än låter. (Jag hör ju själv hur stört det låter!)
  • Anonym (skit också)

Alltså jag har insett en annan sak efter att jag träffade den här tjejen, en sak som jag aldrig trott ordentligt på innan. Man kan vara kär i två personer samtidigt. Och grejen är ju också den(det låter dumt jag vet) men hon ger mig det som inte han kan sexuellt och tvärtom....tyvärr

• Anonym (skit också)
    funfactory skrev 2009-03-04 14:59:30 följande:
    Det går att ha pollyförhållande. Dvs ha två (eller fler om man vill) partners. Jag har haft det så, jag bor med min sambo men har haft flickvän bredvid. Men då gäller det också att hitta en flickvän som inte är svartsjuk och klarar av detta. Det är väl det som är det svåra. Du får prata med henne TS. Lycka till.
    Tack! det där kändes skönt att höra! du kanske kan förstå mig lite grann....Alltså vi är ju helt överens om hur läget är och hon letar ju själv efter en livspartner(antagligen en man då) och vi är helt nöjda med det. Vi vill inte ha ett förhållande på det sättet någon av oss, utan njuter bara av varandra när vi ändå får :)
    Vi får väl se om de här sms-svaren och allt fortsätter att vara som det är, då kanske ja skiter i det. I vilket fall är det väl bara att inse att det tar mycket energi att vara orolig hela tiden. Men jag hoppas ju såklart att vi kan fortsätta träffas. Hon ger mig väldigt mycket och jag blir väldigt glad när vi umgås! När hon inte beter sig så konstigt då......
Svar på tråden Fy faaan!!!