• Ninja05

13 år och pappa!!

Läste om lilla Alfie som blivit pappa, han är 13 år !!

Jag kände direkt "oj, det var tidigt" men när jag såg bilden såg det nästan obehagligt ut. Han satt och höll sin nyfödda dotter och såg nästintill livrädd ut.

Mamman till barnet var 15 år, och bara att se dem tillsammans var lite obehagligt tycker jag..

Vad säger ni om det här?

• Svar på tråden 13 år och pappa!!
  • Spegellandet

Jag vet ju killar som tagits för att vara i gymnasieåldern när de var 12-13 och som så klart kommit tidigt i puberteten, men den där lille killen har en god bit kvar.

Huruvida tjejen i fråga har knullat runt eller inte vet jag inte om jag tycker är rättvist att lasta enbart henne för. Det har ju uppenbarligen killarna hon varit med också.

• trisha

nej asså usch vad hemskt, jag fick värsta chocken när jag såg detta, visst jag är också en ung förälder men 13år är på tok för ungt. Vart är världen på väg? Blir jätte ledsen när jag hör sånt här, åldern för sexdebuten bara sjunker lägre och lägre ner i åldrarna. Man själv skulle ju aldrig ens ha tänkt på sex i den ålder, usch näe vad sorgligt =(

• levina

Hmmmm "förälder är ingen ålder"...jojojo.

När det var en 50 åring som blev gravid naturlig väg- så var det många här på fl som sa att det var för gammalt.

Pojken är könsmogen...då kan man avla barn. Sen...att människor ofta lever i ett samhälle som inte ser ut som på Vikingatiden...är en annan sak.

Såg ett klipp på internet...jag tror det stod att han var "4 foot", Alfie- då är han kortare än mig...jag är 153...OM jag nu inte missuppfattade detta.

• Carbonmamma

Sommarkatten skrev 2009-02-16 16:13:16 följande:

Vilket sjukt kipp egentligen. Såg ju ut som om de fått en lillasyster. Pappan förstod ju inte ens vad "ekonomiskt" betydde...
  • Ninja05

Oj, han ser verkligen liten ut..

Men ja, egentligen är det varken tjejens eller killens "fel". Och dessutom är det inte "fel" nu när barnet är fött..

Sommarkatten skrev 2009-02-16 16:13:16 följande:

• MichelleS

men guud vad hon håller bebisen konstigt och slår hårt i ryggen,  man hör ju till o med slagen, ingen annan som hör med?

• Pysselgalningen

MichelleS skrev 2009-02-16 21:54:09 följande:

men guud vad hon håller bebisen konstigt och slår hårt i ryggen,  man hör ju till o med slagen, ingen annan som hör med?
    orsaken till att det låter mycket är pga kamerans microfon, det syns att hon inte klappar så hårt som det låter. Tycker inte alls att hon håller bebisen konstigt, så höll vi upp båda döttrarna när man inte ville riskera en massa kräks på kläderna när man va borta.
Svar på tråden 13 år och pappa!!