Inlägg från: Anonym (tjej25) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej25)

Hur kom ni på att ni var bisexuella?

mjo, har väl vetat det länge, men inte tänkt på det..för blev hela tiden kär i killar...konstaterade att jag va bi när jag va 15år, men hade ännu inte varit kär i nån tjej.

just nu så har jag haft ett 7årigt förhållande med en kille...så känns lixom inte som att det spelar nån roll att jag är bi, de flesta av mina vänner vet inte,..inte min familj heller...det ärlixom inte relevant att berätta eftersom jag ändå lever med min sambo och har inga planer på att lämna han, varken för en tjej eller kille.

dock har jag hemliga fantasier om en av mina tjej kompisar, även den första tjej som fick veta att jag är bi...

dock är min sambo öppen med att jag får ha sex med tjejer även utan honom...dock vill jag bara ha han just nu.

det var väl allmänt förvirrande just då som tonåring..men eftersom jag varken hade pojk ellre flickvän så kvittade det att jag va bi lixom...sen kom det så att det va just killar som va intresserade av mig, så det fick väl bli killar just då av bekvämlighet eller vad man ska säga.

men nu som "vuxen" så längtar jag..dock har inte mina tjejkompisar nåt emot att hångla lite på fyllan..även de få som vet att jag är bi..så det jämnar väl ut sig lite *ler*

Svar på tråden Hur kom ni på att ni var bisexuella?