Inlägg från: skorpionen80 |Visa alla inlägg
  • skorpionen80

Devon Rex

Vad kul med en Devon, tycker de är jättesöta!! Det finns en tråd som du kan vara intressad av om du inte redan läst den:
    www.familjeliv.se/Forum-5-82/m41412111.html

Sen så måste jag bara säga - Blev väldigt förvånad över att en uppfödare inte vet att man kastrerar honor!

• skorpionen80

Ja, vad härligt! Hon är supersöt!

Inte konstigt att han inte kastrerat henne, tyckte det konstiga var att han skrev sterilisera istället för kastrera.

• skorpionen80

Dompans mamma skrev 2009-02-21 01:43:13 följande:

Vart hittar jag Sisal rep billigt?
    ÖB! Det är det enda stället där jag hittat sisalrep ;)
  • skorpionen80

Dompans mamma skrev 2009-02-22 21:50:50 följande:

Tack tack! Hittade på Granngården, Lite för tjockt, tvinnat med tre rep, men har flätat upp det, dvs att jag inte har 25 m sisal rep nu, utan 75 , :) Det blev billigt och bra. 140 kr :)
    Perfekt!!

Tänk på att dra det hårt runt vad-det-nu-är-du-använder ;) Om du inte gör det så kommer det kasa ner lite varje gång de klöser på stolpen! Inte hela världen iofs om det gör det, men det ser lite fult ut.
  • skorpionen80

Ah, ja det lär ju hålla om du gör så i alla fall!

Jag har bara lagt ändan längst med stolpen och sen häftat fast den. Sen har jag virat rep över det så katterna inte kommer åt häftstiften med klorna. Det har hållit i några år i alla fall! Numera är den klätterställningen i källaren (har tre andra i lägenheten, det får räcka!).

Svar på tråden Devon Rex