Kungälvstråden
Välkomna!
Välkomna!
Hej och välkomna till ännu en tråd här på FL. 3 månader går alltså så fort som det känns helt enkelt
.
Jag har ju klädparty i morgon så välkomna de som vill kl 18!
Hoppas alla mår bra.
Tack för länken majbebis.
Vi har haft vattkoppor här hemma o nu så sitter han o hostar.
Tror det kommer att bli en förkylning oxå.
Annars rullar livet på så fort så fort.
Affären går bra o pelle stortrivs på dagis.
Redan ny tråd. Gisses.
Tack för länken Fia!
Så himla tråkigt att jag missar ikväll.
Tack för ikväll Fia, det var roligt med lite nya kläder=)
Hej på er
Hoppas ni mår bra. Tack för länken Fia.
Har ni andra fått kläderna från Karina me and I party ännu?
jag har inte änns fått ett order erkännande. Är så sugen på kläderna ju.
Vill bara meddela att vi i Ullstorp på Lördag och söndag kommer ha "byta dagar" i Ullstorp.
Detta innäbär att om ni vill ha hjälp att sälja barnkläder/barnsaker kan ni lämna in dessa i svarta ladan mellan 10-13 på Lördag. På söndag 10-13 komer vi sälja allas saker.
Vi tar endast 10% i avgift.
Så har ni massa grejer hemma ni vill bli av med komm upp till svarta ladan på Lördag så har vi allt du behöver för att märka era saker med.
För mer info:
www.ullstorp.net/default/angegarden_4.php
Hoppas ni kan komma
Kram Marina
oktober mamma
Jag fick mina kläder i tisdags! Har inte hämtat än men de ligger å väntar... tycker det låter konstigt att du inte fått orderbekräftelse! Det fick jag ganska omgående. Här kommer säljarens mailadress:
malin.schramek@meandi.se
tack för info om bytardagar, verkar kul! Ska slänge ut mina grejer på tradera snart, mycket jobb men jag hoppas det lönar sig
.
Tack för adressen har mailat henne nu.
Om du vill kan du lämna in grejerna hos oss i ladan så slipper du allt jobb med tradera.
jag är där på Lördag mellan kl 10-13
jag fick mina kläder igår, så nöjd
oktobermamma: jag inboxar hennes mobilnummer till dig, så kan du ringa om du inte får svar på mailen.
Tack karin
Skall ta och ringa
Nu är jag också här.