• Maj bebis 07

Kungälvstråden

Välkomna!

• Svar på tråden Kungälvstråden
  • Maj bebis 07

Ja det går bra! Är ju hemma i morgon (bortsett från ÖF och kanske ngn annan utflykt i Kungälv) men jag inboxar dig mitt mobilnummer så kan du ringa innan bara.

• Åsa1982

Nu längtar jag till torsdag, ska åka en trip till Tandådalen!
    Blir borta till söndag, ska bli skönt att komma iväg lite... Är 5st från jobbet som åker så det kommer att bli riktigt sköj!
    Mer afterski än skidåkning

Ska ha tjejförfest här den 27 mars så om ni vill är ni välkomna!
    Säg till bara

• Maj bebis 07

Åsa
    Förfest innan hatten eller? Will think about it! Nu är det min tur, H har haft en långhelg i Sälen med grabbarna och nu till helgen herrmiddag...

Nu har jag bokat middagsfrid, som gosfisen provat. Ska bli kul att testa.

• Åsa1982

Middagsfrid?

Förfest innan Hatten precis, klart du ska komma!
    Karin häng på du nu oxå

• Maj bebis 07

www.middagsfrid.se

Utkörning av planerade matkassar med recept. Varje leverans innehåller varor till 3 * 4 pers måltid och 1* 8 pers måltid. Fisk, kyckling, veg. och kött. Ekologiskt och närproducerat i den mån det går. Ska inte ta så lång tid att laga maten. Kostar 975:-/ vecka och vi ska testa varannan vecka nu, Vi har fastnat lite i samma gamla maträtter, behöver insperation! Bra att få rätt blandning och nyttigt etc. Blir en matlåda till mig varje dag också, jag har lagt ALLDELES för mycket pengar på uteluncher sen jag började jobba. Vi småhandlar på Ica hela veckan utan någon vidare planering så för oss tror jag faktiskt inte detta blir dyrare. Gosfisen har kört detta några veckor nu, är ni nöjda?

Ska kolla om utgång funkar!

• Oktober Mamma

Fia
    Hur snabbt kan man få detta. Tar det 2 veckor typ innan dom börjar leverera?

• Maj bebis 07

oktobermamma
    jag vet inte, man skulle få mail om första leveransvecka men jag har inte fått ngt än. Får vänta ngn dag annars får jag kolla upp så jag inte fyllde i fel mailadress.

• Maj bebis 07

Nu fick jag mail från middagsfrid. Vi får första leveransen 30/3 så dryga två veckor ja.

• Knosan

Jag ska ha meanditräff nu på måndag 23/3 kl 18 om det är någon som vill komma. Om pågående kampanjer kan ni läsa på hemsidan. Det lottas även ut en värdinnerabatt på 150 kr bland de som kommer. Inboxa mig för vägbeskrivning.
    /Carin

Svar på tråden Kungälvstråden