xxJessikaxx skrev 2009-02-19 08:16:07 följande:
Endast jag, ok. Blåsorna märkte du inte av själv, utan det såg dem vid analysen? På mig såg de inget foster, men det kan ha varit tillbakabildat och alltså inte synligt. Varför gjorde de VUL, för att se att inte blåsor och sånt fortsatte växa där inne?Du behövde aldrig röntga lungorna eller så? Tack för dina svar än en gång, verkar inte vara så vanligt detta och man har ju så mycket frågor!
Ne, det var inget jag märkte. och eftersom jag fick reda på mitt Ma när det egentligen skulle vart rul så var det bara snabbt ul på magen och sen kom läkaren och gjorde ett snabbt vul och konstaterade att fostret dött för längesedan. Så då var det nog ingen som tänkte på mola, för det gjordes inte mer ul eller togs några prover innan jag skrapades.
Jag fick göra vul efter för att se så det såg normalt ut och som du säger så det inte är något som börjar växa igen.
Jag slapp röntgen och det hade nog med att mitt hcg sjönk snabbt.
Jag förstår att du har frågor och funderingar. Vet själv hur paff jag blev, aldrig hört talas om mola eller druvbörd och läkaren jag träffa var riktigt kass inom detta område så där fick jag ingen info heller.