Jessika: Det var i 12:e veckan de upptäckte det....var som att släppa en bomb från ingenstans. det ända de sa till oss var att vi var så unga och att vi hade "gott om tid" att försöka senare. det är kanske inte det vi ville höra för det barnet var planerat ändå. Jag hade över 500 000 i hcg.....och jag gick på blodprover varje v tills det att värdet var på 0(dvs under 2 det går ju inte att mäta under två). och det var jag i november tror jag så det tog oss 4 månader. Fick gravförbud i 1 år.....kändes som evighet, men nu i efterhand har det ju gått fort. Efter nov tog jag blodprov 1 gång i månaden. Min läkare hade sagt till mig att gravförbudet var 1 år från skrapningen...men så var ju inte fallet utan 1 år från 0 värdet. Jag blev gravid i mitten av november 07. fick världens bästa service efter det. gjorde 3 vul utöver de två som ingår......allt var toppen...nu sitter jag här med världens goaste son. vägen hit var lång och jobbig...och som jag skrev tidigare så har jag fått mycket hjälp tack vare fls forum. jag ställer mer än gärna upp på att finnas lika mycket här för er som de andra som ställde upp för mig....