• LC04

Partiell mola

Väntar på svar på snabbprovet!! Jag vet ju inte ens om det är mola jag haft men stark misstanke efter VUL:en finns det ju. Än lever ett litet hopp att det är nåt annat "snällt" så vi kan sätta igång igen NUUU.

Jag tror/vet att det inte spelar nån roll om man har sex 1000 gånger eller bara en. Det är bara otur vi haft.

• LC04

Undrar om det är för tidigt att få svaret imorgon. Det var ju i onsdags jag skrapades. Får se om jag ringer? Hon sa 5-7 dagar och det har ju knappt gått 5 vardagar:-0. Faan för att vänta.

• LC04

Inget svar idag och de har skickat PAD och det tar nog två veckor. Formodligen blir jag nog kvar i tråden, brukar inte ha "tur".

• LC04

Jag är 31 blir 32 i dec. Våra barn är 2,5 och 4,5.

Ja om jag blir kvar i mola-tråden får tiden utvisa men jag slipper ju HELST.
    Men nu hör jag gärna till er

• LC04

Jag vet faktiskt inte om jag får svar innan helgen men har ingen ringt imorgon så ringer jag och frågar. Ska ju ta prover på tis eller ons nästa vecka. Kanske samlar hon alla svar på engång och ringer. Jobbar själv på sjukhus så jag vet ju segt vissa saker kan gå.....!!
    Har varit skönt att jobba nu några dagar. Så fort jag är hemma går jag och tänker på MOLA helvetet hela tiden.

Jag hade inte berättat på jobbet att jag var gravid, bara för en. Men jag berättade om skrapningen och allt för chefen. Känns bra att dom vet vad som hänt om det det skulle vara nåt nån gång.

• LC04

Skönt att dina värden är så bra first baby.
    Ja det finns idioter på alla arbetsplatser, tyvärr.

• LC04

Jag vet inte om man kan ha ägglossning.

Jag ringde nu och svartet hade inte kommit än.

• LC04

Det där med ägglossning känns ju ändå som ett sundhetsttecken att kroppen blir sig själv igen. Och om HCG är för högt så borde man ju inte få ägglossning för då borde väl kroppen tro att man är gravid.

• LC04

Nu är mina minimala rosa flytningar slut så nu får jag också vänta in ägglossning och mens. Surt att inte få använda sina resurser som man vill (göra barn alltså)

Svar på tråden Partiell mola