• LC04

Partiell mola

F--n. Mina värden igår var 12010 och innan skrapningen var det 13200. Det har ju knappt gått ner nåt på 2 veckor, "orolig"

SSK kunde inte se om nåt om nåra andra svar kommit. Hon skulle försöka så doktorn ringer idag.

Kan det bara inte bli bra nu. Jag vill inte vara sjuk.........!!

• LC04

Ingen som hört av sig.
    Idag har jag haft sån sjuk-ångest och varit ledsen. Jag blir tokig av att INTE FÅ SVAR SNART....

Skönt att ditt värde var bra jessica.

Nä Jag har ju knappt inte blött något alls. Hade binda 1 dag sen trosskydd och sen 1 vecka inget alls.

• LC04

Åh det här är så jobbigt tycker jag. Och för varje dag som går nu så blir det värre, ångest. Jag har kännt mig rätt OK tidigare. Brukar inte gräva ner mig så djupt i vanliga fall.

Om ingen har ringt innan 11 så ringer jag igen men undrar hur många samtal det ska ta innan jag får prata med en doktor. Jönköpings sjukvård sjunker i värde.......!!

• LC04

Det är ju ett tecken på att man inte mår bra när det är jobbigt att vara ledig från jobbet.

• LC04

Ja nu har jag lipat mig till ett läkarsamtal i eftermiddag. "Min" doktor arbetade inte förrän på onsdag nästa vecka och hon kunde inte lova att skulle höra av sig då heller. Då sa jag att om det dröjer ytterligare 2 veckor för mig att få svar så hamnar jag på psyket. Så nu skrev hon väl att jag är super deprimerad och behöver hjälp fort. Skit samma bara jag får svar på mina frågor i eftermiddag.

Känner mig väldig nöjd redan

• LC04

LYCKA.
    Jag hade inget MOLA-helvete.
    Och mitt värde var 1210 och inte 12010 i tisdags.

Jag är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag frågade doktorn flera gånger om det var det riktiga PAD:t och hon sa att det var det. Hon sa att det var ett vanligt missfall och att vi kan börja försöka igen om 1-2 menscykler.

Jag ska följa er och hoppas att jag ALDRIG mera behöver få nåt missfall eller misstänkt mola för detta har varit det jobbigast jag varit med om på mycket länge.

SÅ GLAD

• LC04

Detta känns helt underbart.

Skönt att era värden går åt rätt håll och så håller vi tummarna för att vi alla tre ska få varsin söt bebis till slut för det är vi mer än värda nu!!!

Tack för all stöttning under denna tiden. Det har gjort det enklare att tackla med vänner på FL.

• LC04

Härligt firstbaby att dina värden är nere nu.

Själv går jag och väntar på mens. Hur lång tid tog det innan era mens kom igång efter skrapningen?

Tycker jag har "aktivitet" i livmodertrakten. Hoppas det är ägglossning. Isåfall räknar eller hoppas jag på mens i början av april.

Svar på tråden Partiell mola