• LC04

Partiell mola

Ja jag vågar inte köra på direkt. Förra gången vi gjorde gick det ju åt skogen

• LC04

Testade idag igen. Jättestark positivt. Fy vad segt det var att få ur sig hormonerna. På onsdag är det fyra veckor sen skrapningen och jag ska ta nya prover. När jag pratade med doktorn lät det som det skulle vara under 5 vid det laget men det tror jag nog inte att det är. Ja det är bara att vänta och se.

• LC04

En 2-veckors lycka är slut så nu börjar helvetet om igen. Mina värden hade inte gått ner utan UPP...
    Ingen doktor där idag men ssk hoppades att dr kunde ringa imorgon. Jag glömde fråga hur mycket det gått upp men det spelar väl förmodligen ingen roll, fel håll är det iallafall. Jag lovar att jag hamnar här i tråden med ett molafanskap tillslut.

Jag börjar känna mig riktigt nere och vet inte riktigt hur jag ska tackla detta. I helgen fick min älskade morfar en stroke och är förlamad. Mina energireserver börjar ta slut.

• LC04

Sköterskan undrade om jag kanske är gravid igen men dom få gånger vi haft sex efter skrapningen så har det varit med kådis så den chansen är ju obefintlig, tyvärr.

Skönt jessica med dina provsvar.

• LC04

Nä han har inte varit i mig utan skydd så det skulle väl vara om den gått sönder men det borde man väl se efteråt.

Jag har ingen aning vad nästa steg är i utredningen. Borde väl vara ett VUL för att se om nåt växer antar jag.

• LC04

Nä han har inte varit i mig utan skydd så det skulle väl vara om den gått sönder men det borde man väl se efteråt.

Jag har ingen aning vad nästa steg är i utredningen. Borde väl vara ett VUL för att se om nåt växer antar jag.

• LC04

Ja det kanske är rester. Men jag har ju knappt blött något. Blödde 1 dag efter skrapningen och sen lite rosa flytning i tre dagar. Sen inget.

Synd med er resa och synd om katterna. Hoppas den kryar på sig.

• LC04

Ja det kanske är rester. Men jag har ju knappt blött något. Blödde 1 dag efter skrapningen och sen lite rosa flytning i tre dagar. Sen inget.

Synd med er resa och synd om katterna. Hoppas den kryar på sig.

Svar på tråden Partiell mola