ja man måstte ju verkligen tänka på vem som handlar jag ska nog inte be sambon handla till mig mer. annars så tror de ju att han är tjej eftersom han köper rosa
Ja, eller så kan du kanske låna ut en klänning till honom, brukar jag göra...
My family and I skrev 2009-02-17 21:55:07 följande:
Gu vad företagen gör livet jobbigt för oss...kan de inte bara byta färg på förpackningarna...tänk att de aldrig kan tänka...måste vara en man som står för utförandet av förpackningen!
My family and I skrev 2009-02-17 21:38:55 följande: Killar har faktiskt en motsvarighet till vår pms (kommer bara inte ihåg vad det heter just nu, men någon hormonell skit) och de har det flera gånger om dagen (detta är heeelt sant)
Brollie skrev 2009-02-19 13:11:39 följande: men det fattar du väl, Killar är ju i princip bara intresserade av bilar. Så därför är deras mens bestående av bilar.Kvinnors mens består av smink
Mens är socialdemokraternas påhitt som de sen vill få oss att tro att alliansen bär ansvaret för. Därför har de färgat den blå i all reklam. I verkligheten gick det dock inte att fejka färgen och därför har jag räknat ut att det är sossarnas påfund. Jag kommer inte rösta rött, kan jag ju säga.
Ha, ha, ja det ligger kanske nått i de oxå...
...läskigt, tänk om de har nästlat sig in inte bara i mensindustrin utan oxå i sminkindustrin...
Brollie skrev 2009-02-20 21:39:25 följande: Jaa! Så måste det ju vara! Man säger ju "rakar du busken" och det måste ju vara ett amerikanskt talesätt från början då?