• mammatalman

använder killar bindor??

jag är helt chockad varför är förpackningen till bindor blå och gröna? det är väll ändå tjejer som ska använda bindorna och då borde väll förpackningarna vara rosa eller lila?

• Svar på tråden använder killar bindor??
  • My family and I

Klart killar använder bindor. Har du inte märkt hur ofta de har PMS????

Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Förhoppningsvis bebis 2009
  • mammatalman
    Svar på #1
    det är ju sant.
  • My family and I

Tycker de klagar på oss tjejer hela tiden, men jisses jag tror killar har mensen varannan vecka...minst! *haha*

Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Förhoppningsvis bebis 2009
  • Brollie

Ja, hur ska man veta vad som är till tjejer?? Vill ju inte bli förväxlad med killar och att folk säger Är det en tjej eller kille om mig?

• My family and I
    Brollie skrev 2009-02-17 21:42:02 följande:
    Ja, hur ska man veta vad som är till tjejer?? Vill ju inte bli förväxlad med killar och att folk säger Är det en tjej eller kille om mig?
    nej God forbid!! Det måste de ju fatta att vi måste ha rosa bindor!!
  • Brollie

Kanske om jag har ett hårspänne, eller ett diadem så kanske ingen tar fel? Eller såna där mjukis-skor med klack, som blivit så poppis till nyfödda?

• mammatalman

ja man måstte ju verkligen tänka på vem som handlar jag ska nog inte be sambon handla till mig mer. annars så tror de ju att han är tjej eftersom han köper rosa

• My family and I

Nej får nog ta och inhandla mina själv hädan efter också....

• Tovas Mamma
    mammatalman skrev 2009-02-17 21:50:07 följande:
    ja man måstte ju verkligen tänka på vem som handlar jag ska nog inte be sambon handla till mig mer. annars så tror de ju att han är tjej eftersom han köper rosa
    Ja, eller så kan du kanske låna ut en klänning till honom, brukar jag göra...
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
Svar på tråden använder killar bindor??