Inlägg från: LindaMa |Visa alla inlägg
  • LindaMa

Ålandstråd 8

GRATTIS Jessys!!

Jag skulle nog tycka det var bara skönt att vara enda patienten på bb jag! Har nog inte varit så värst social när jag varit där, har mest varit på rummet.

• LindaMa

Garageänkan skrev 2009-02-19 20:28:02 följande:

Alla ni som har fler barn än 1:Orkar nån svara lite på några frågor?1. Hur gammal var stora när lilla kom?2. Blev det någon svartsjuka?3. Hur funkade rutinerna sen, bebisen har ju knappast samma rutiner som stora barnet?4. Har era barn fått vara med och sköta bebisen och hjälpa till om det funkat bra mellan dem?5. När har stora börjat gå på dagis/park (om den börjat gå igen) alltså hur många v var ni hemma allesammans?6. Hur har ni gjort med syskonvagn om det är ganska tätt mellan barnen?
    Tänkte sätta igång och svara men nu är det en liten som inte är riktigt nöjd så jag gör det i morrn i stället!
  • LindaMa

Hälsningar från sjukstugan! Här har vi haft en helvittes vecka!!

-Elvira hade magsjuka natten mellan söndag och måndag. Spydde så många gånger att man tappade räkningen.
    -Natten mellan tisdag och onsdag fick mannen magsjuka.
    -Natten mellan onsdag och torsdag spydde Elvira en gång till.
    -Natten mellan torsdag och fredag fick jag den förbannade magsjukan med kräk och skitränna!

Nu hoppas jag VERKLIGEN att Lovisa ska klara sej... Var rätt tufft igår när man skulle amma mellan spyattackerna. Var så jobbigt att jag bara grät mellan varven!
    Tyck lite synd om mej så känns det bättre!

• LindaMa

Emilia82 skrev 2009-02-22 21:45:07 följande:

kaxelina:jag och mina syskon har nog mycket gemensamt,även om uteseendet har jag mer fått från pappas sida och mina 2 systrar från mammas:)Quiet:jag ringer nog han imorgon,ska man gå kan man gå till en som är bra och ser trevlig ut fast kanske ej finns otrevliga kiropraktorer här:D?
    Min svägerska är utbildad naprapat men hon jobbar inte som det nu mer. Nu tar hon endast emot lite patienter på sin fritid. Bra är det i alla fall att ha en naprapat i släkten och tvärs över åkern! Är bara att kila över till henne om man har tokigt så fixar hon det. Var och fick behandling några gånger under graviditeten också mot foglossningen och det var verkligen toppen! För mannen är det perfekt då han jobbar som elektriker och ständigt har ont i axlar och skuldror.
  • LindaMa

Ja, Elvira har ju alltid sovit bra. Hon sover från 20-08 och det har hon gjort sedan hon var ett halvt år ungefär.

• LindaMa

Trollvinter skrev 2009-02-23 17:05:24 följande:

Lewisia skrev 2009-02-23 17:00:25 följande:
    Finns d i butik?!?!
    Tror det funnits sedan efter jul nån gång...
  • LindaMa

Trollvinter skrev 2009-02-23 17:16:56 följande:

LindaMa: D börja faktiskt en långskånk på vattengympan sen!
    Vikken tur då! Men inga va hon väl lika bra som jag, va?
  • LindaMa
    Svar på #527
    Kommer att bli jätte tufft!
  • LindaMa
    Svar på #596
    Ååå! Snart kanske du har en liten bebbe i dina armar!!
Svar på tråden Ålandstråd 8