Det där med misshandel var en reflektion.. ville ventilera, något som är omöjligt utan att såna som du ska hoppa på å börja predika hej vilt. Jag VET att barn bits på dagis och jag VET att olyckor händer.. jag är inte dum. Men jag är ensamstående med min dotter, blev att stort projekt bara att ta sig till sjukhuset, väl där fick jag vänta i två timmar. Det var sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle söka akutvård pga att människobett alltid ska behandlas med antibiotika. Kl 22 kom jag hem från akuten pga all väntan där. Min dotter kommer troligtvis få ett ärr pga att bettet var djupt, så kom INTE å säg att det är en skitsak.
Anonym (CV) skrev 2009-02-25 10:43:29 följande:
Anonym (Ledsen) skrev 2009-02-25 10:05:35 följande: Är man överbeskyddande mot sitt barn och barnet aldrig gör sig illa. Så kommer barnet troligen få de tufft senare i livet. Och troligen bli mobb offret i skolan. De är inget att röra upp sig över att barnet bli biten. Min son har oxå blivit biten. Detta händer på ett dagis. 15st barn som leker ihop. Nån gång så blir nån arg eller sur över något. Alltså en del som skriver i denna tråden skrämmer mig. Ni tar en liten incident med små barn och gör de till världens grej! Personalen ska skydda barnen JA. Men de finns mer än 1 barn att se till på ett dagis och detta är en SKIT grej rent ut sagt. INGEN gillar när ens barn bli biten. OCH föräldrarna till barnet gillar troligen inte att deras son lr dotter bet någon! Misshandel för fan lägg av. Att man ens kan använda de ordet när de handlar om 2 åriga barn. Barn är barn