• mija81

Min 1,5 åring blev biten på dagis

Människobett kan vara väldigt allvarliga och jag kan säga att jag hade inte blivit speciellt glad om min son hade haft ett bett som behövdes behandlas med antibiotika.

Sen förstår jag att personalen inte kan tala om vilket av barnen som gjort detta. Men givetvis hade jag velat veta hur detta gick till och i vilket sammanhang det hände.
    Främst för att veta om min son också gjort något mot det andra barnet, eller för att försäkra mig om att mitt barn inte är ett barn som andra tror de kan behandla hur som hels eller göra vad som helst med.

• mija81

jag hade nog låtit mitt bar vara kvar om det verkade som att han trivdes i övrigt och inte blev en allmän "slagpåse". men hade han gråtit när jag lämnade honom och inte slutat, samt att han inte verkade ha det bra på förskolan, hade jag inte låtit honom vara kvar.

jag har turen att ha en dagmamma till min son som han älskar. Men där fanns en tjej som knep honom jättemycket och då hade han just fyllt året och denna tjej var 4 år. Så då sa jag bara till dagmamman att jag ville att hon skulle ha lite koll. men jag sa också till dagmamman att det inte var för att jag inte trodde att sådant hände och att min son nog kommer få många nyp och säkert ge många nyp också, men framförallt för att han i fortsättningen skulle vilja gå till dagmamman. Jag hade nog inte klarat att se min son gråta histeriskt varje morgon.

Svar på tråden Min 1,5 åring blev biten på dagis