Inlägg från: sandbacken |Visa alla inlägg
  • sandbacken

Cypern Okt/Nov...

Hej, jag har inte heller varit på Cypern den årstiden. Jag har varit där 18 ggr men det har varit juli, aug eller i september. Men jag känner några stycken som bor där och det kan vara ganska varmt då också. På julafton är det flera ggr när man har hört därifrån runt 25 grader i skuggan, men det kan ju vara sämre också.
    Men runt 20-20 är det nog i alla fall. Jag älskar Cypern, helt underbara människor, härligt vatten och fina stränder och framförallt god mat. Så jag skulle fara dit om jag fick chansen.

• sandbacken

Ja det finns jättegod grekisk mat, det finns all sorters mat beror på vart ni går och äter. Men jag kan säga att jag har provat det mesta eftersom jag varit där så många ggr och jag har aldrig blivit missnöjd. Jag har aldrig av dessa ggr blivit dålig i magen det är ju helt otroligt. Vart någonstanns hade ni tänkt fara? Jag har ju alltid bott runt Ayia Napa med omnejd. I år blir det tyvärr inte Cypern för min man fyller år och då vill han åka till Tyskland, men nästa år ska vi absolut dit igen. Förra året var vi där 2 veckor i Juli när jag fyllde år. Dom har bra kött också.

• sandbacken

Åk till Macronissos Beach det ligger ca 4 km utanför Ayía Napa där har du kristallklart vattten och väldigt ljus sand. Jag tycker det är bästa stranden och jag har testat väldigt många.

Svar på tråden Cypern Okt/Nov...