• Svar på tråden String-Emil
  • nuttelisa

kolla 3:e bilden under IM SCHNEE....vad HAR han stoppat upp där då??
    för dt stämmer inte med resten av bilderna...

• nuttelisa

och har ni sett....under CAMPING..den första bilden..visar en bit .... snopp !!

• nuttelisa

under impressum finns ju tom ett TELEFON NUMMER..ingen som kan ringa å kolla lite......

• Miss Daisy

nuttelisa! Om jag hinner så gör jag det imorgon. Tänk om jag får prata med string-emil

• Zmoothie

Har ni sett schoko und vanilla?!
    Såg det precis, tur att jag inte ska äta mer idag..

• Miss Daisy

Om man tittar under camping så kan man se att tre av bilderna har exakt samma utsnitt. Det verkar som att Emil har använt sig av självutlösaren på kameran. Och den sista bilden håller han definitivt i kameran själv medan han fotar.

Jag tycker det är lite intressant eftersom vi länge har diskuterat vem den mystiksa person som fotar string-Emil kan vara. Det är ju tydligen så att Emil anser att själv är bäste dräng på dessa foton. Undra om man kan upptäcka samma sak om man kollar på andra foton? Han kan ju i princip ställa upp sin kamera själv och fota var som helst.

nuttelisa! Klart att jag inte har missat snoppbiten, eller det faktuk att han stringisar är genomskinnliga.

• nuttelisa

undras om man skall dra iväg ett mejl..

HEY EMIL, ich bin der liza

Ich wohne in dem schweden
    und ICH LIEBE DICH
    ICH WILL BUMSEN mit dich in eine kleine hûtte
    und ich hoppes du nicht haben eine grosse kartoffeln in dem string
    ich will habe eine grosse salami haben!!!!

förlåt min dåliga tyska...

• Miss Daisy

Kan du inte översätta? Jag har skrivit två mejl till Emil. I det första brevet, som jag skrev på engelska, bad jag honom kika in på vår tråd (hans svenska fanclub) på det andra skrev jag bara Ich liebe dich (det enda jag kan säga på tyska). Jag har inte fått något svar

• Miss Daisy

jag fattar det där du har skrivit med stora salamin i varje fall.

Snuskis!!!

Svar på tråden String-Emil