• Svar på tråden String-Emil
  • Hilla

Sammie-> Om du klickar på de bilder i kategorin som har en stjärna bakom tex, de nya bilderna. Så i höger hörn på bilden står det "UNT LOS" klicka där, så rör sej bilden

• Sammie

Tack Hilla! Vad är det för fel på denna "karl". Han är ju helt underbar!!!!!!!!!!

• Miss Daisy

Jag har fortfarande inte fått något svar från Emil, trots att jag i det senaste brevet skrev att jag älskade honom på tyska. Han kanske inte kan läsa och skriva??? Eller så har han en sån stor fanclub att han inte har hunnit svara ännu. Jag ger inte upp....

• biomedbonus

Pizan-
    För inte kan det väl vara så att våran Emil känner sig stött och tror att vi driver med honom nä!,...... så kan det bar inte vara

• dexterswife

Ja, tänk om han tror att vi skojar!
  • d1linda
    Är ganska ny här på FL....
    Jag skrattade så jag höll på att dööööööö!!!! vad är detta för en typ????
  • Druttan

d1linda: Det är ju vår underbara FL-maskot! Vänta bara, du blir snart också beroende!

• Miss Daisy

Nej, jag tror inte han tar illa upp. Han har ju ett eget diskussionsforum när man kan diskutera hans string. Det finns ju en internationell del av forumet där inte tyska gäller, och en del inlägg där är ju rätt humoristiska. Jag tror Emil har självdistans!!!

• dexterswife

Jag skulle vilja se Emil göra lite mer macho-saker. Som att släcka bränder, meka med bilen...
    Eller kanske göra julkorv?

• Meline

Jaaaa! Jag vill också se honom göra machogrejer.
    Tänk de snövita skinkorna avteckna sig mot ett hav av eld, eller insmorda med svart motorolja.

Svar på tråden String-Emil