String-Emil
Hittade ingen ny tråd för vår snygge, sexige och helt oemotSTÅNDlige Emil.
Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-97/m2993115.html
Kika in och njut......
www.string-emil.de
Hittade ingen ny tråd för vår snygge, sexige och helt oemotSTÅNDlige Emil.
Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-97/m2993115.html
Kika in och njut......
www.string-emil.de
GO EMIL GOOOOO
Nu börjar resfebern slita tag i mig ....åååhhhh om vi bara kunde åka NU !!!
Jag tror att jag ÄLSKAR honom , nej jag vill ha honom
EMMMMMIIIIIIIILLL i löv ju
1. Ciccin
2. FlowerGirl
3. Pizan
4. Mem
5. Nuttelisa
6. Mollie
7. Hilla
8. Lacrima
9. Biomedbonus
10.Leah1
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
nu då??
snällllla vill oxå ha mailbilder från dig nuttelisa.... min mail står i din GB!! :-d
Kanske borde skicka en länk till hotmail-människorna... så att de också får upp ögonen för den här vackra mannen...
1. Ciccin
2. FlowerGirl
3. Pizan
4. Mem
5. Nuttelisa
6. Mollie
7. Hilla
8. Lacrima
9. Biomedbonus
10.Leah1
11.Nanne
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Ha ha, här smids det..me like
Skicka gärna bilderna till mig också...... nanne_sthlm@hotmail.com
nu VET jag..att EMIL å jag skulle passa ihop....för jag skulle mkt väl kunan sitta å svara på mejl från alla hans FANS och mejla bilder till alla....det skulle kännas BRA att få sprida honom runt världen !!!! jag känner mig inte ett dugg sotis....
å det var hemskt vad VÄLBESÖKT jag har blitt då...ALLA är så nyfikna på vem denna EMIL fan är...men TJI fick ni....det är tomt.....hos mig...MEN jag skall nog självutnämna mig som 1:e EMIL FAN i sverige....jag startar en KLUBB tror jag...
Tänkte att vi skulle börja planera lite smått.
Vad vi ska göra på resan är ju lixom uppenbart...
Men om vi blir kvar där nere så kan man behöva förbereda här hemma.
Typ steka 400kg köttfärs och frysa in till sambon, sälja hunden, säga upp sig från jobbet osv.
Börja spara pengar också! Förutom Emil finns det mer saker att spendera pengarna på tex: Öl.
Om vi ska bo i Emil-harem så behöver vi inte så mycket mer än... ingenting. Men att packa lite kläder för ditresan är ju en god idé.
Sedan hoppas jag innerligt att vi inte har någon svartsjuk FL:are med oss i bussen.
Nu gäller det nämligen att dela systerligt på godbiten!
Eftersom vi inte har fler än en Emil så måste allas behov tillgodoses.
Bussen jag får låna är utrustad med mulltoa och svart/vit-teve. Att ha nakenbilder på läckerheten rulla förbi på skärmen på nerresan vore ju en superbra laddning!
Men har ni sett att han har bilder på sina fans? Tänk, snart kanske det är bilder på OSS där....