• Svar på tråden String-Emil
  • biomedbonus
    jag längtar o väntar , sjunger med på de vackra sångerna
    tänk när vi sitter på bussen å skålar i öl å sjunger för full hals på de vackra sånger som Nuttelisa har lärt oss

*längtar*
  • Meline

Mollie:

Gå in i skräp-foldern och titta... Mina bilder hamnade i den där all spam-post hamnar.

• Meline

Ja, det ser ju ut att kunna bli slutsålt på platserna... Längtar också tills bussen rullar in hos Emil och man får dra fingrarna genom hans tjocka jesushår på riktigt och inte bara i drömmarna... *suck*

• nuttelisa

ECCOBELL: har skickat emil till dig nu....

( den stackarn har nog varit i hela sverige idag tror jag)

MOLLIE : jag testar igen.....

tänk om jag skickat EMIL till ngn stackare som inte alls känner till honom...*asg*

• Mollie

nuttelisa.., ska kolla med en gång... Ja, tänk om 97 åriga Asta fåt dem!

• Mollie

Va lugna! De låg i min skräppost..., visste inte ens att jag hade en sn mapp och gissa vad ajg hittade..., ett och annat kul, så som reklam från ett företag med!

MEN, herrejösses! Salamin var då myyyyccckket större än jag kunnat ana! men vacker..? Nja, där tvistar de lärde ännu...

• Ciccin3

Nu har jag skrivit ut bilderna, lämnat in dom hos en fixar-allt-du-vill-fixare och bett om att få bilderna som tapetrullar.

Sen har jag städat ur en utav garderoberna här hemma (sambons) kastat hans kläder i en hög under sängen och skaffat ett hänglås i storlek STOR (som salamin ungefär)

När tapeterna är färdiga imorgon så ska jag tapetsera garderoben med härliga Emil och hans salami!
    Sen tänkte jag lägga en härlig matta av fuskpäls i rosa på golvet... ställa in en korg med vinflaskor och vindruvor... möjligen lite ost och kex också.

Sen tänkte jag kalla detta för Mitt-Smek-och-kel-Emil-rum.
    Jag längtar så otroligt tills imorgon!

MEN... tänkte höra om ni har tips på hur man förklarar detta för sambon om han nu skulle komma på mig!

• Mollie

Ciccin, kan du inte hyra ut din (eller ja, sambons) garderob åt oss andra om inte vill förklara för våra män? Jag kan betala vad som helst!

Men vad du ska säga till din sambo..., tja..., du ska tjäna lite extra och hyra ut den åt virriga brudar på FL kankse skulle gå hem?

• Ciccin3

Mollie-

Men gu vilken bra idé!
    Jag skyller ju på er helt enkelt!

Ni är mer än välkomna... och inget betalt vill jag ha. Ni är ju mina Emil-kompisar!

• nuttelisa

varför har inte jag kommit på den iden med tapetrullarna???
    men varför inte slå på stort... tapetsera heeela väggarna..a la foto -på- tapet- 70 talet

Svar på tråden String-Emil