• Poena

Snälla jag förstår mig inte på backslick!!!

Kan någon snälla förklara för mig..

VARFÖR bakåtslickat hår blivit så tusans populärt bland bratkillar?
    Tycker någon det är snyggt egentligen??
    Allvarligt jag tycker bara det ser fett och äckligt ut!
    Är det något som ser exklusivt ut (om det nu är det de vill uppvisa ) så är det väl ett riktigt välklippt, välmående hår..

Inte någor ihopakletat rufs

• Svar på tråden Snälla jag förstår mig inte på backslick!!!
  • Älskeling

Bläää för backslick!

• Tin o Trolls mamma

Poena: Njae, lammkött är inget för mig!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

alexis: Jag såg den när jag bläddrade.. Helt ok frissa! Och inte så mkt "fett".

Ekorren.

• Aiwendil

Mm.. jag har bara ögon för min "nya" kärlek...
    Han har finast hår i världen.... *hihi*

• MINI25

En liten fråga: handlar backslick-hår om själva hårfrisyren eller är det så att det har fått (i vissa fall) en negativ stämpel p ga vilka som har backslick? Jag menar, alla som ni refererar som "brats" behöver ju inte vara det bara för att de har backslick. Vad är förresten en "brat" för er?

/ Östermalmsboende- och vääääldigt "bratig"....?????!!!!.....

• MosterMaggi

Håller med de flesta av er. Bakåtslickat = *brrrrrrrrrrr* Äckligt med allt kladd.

• MosterMaggi

mini25: i mitt fall = motståndare i detta fall endast till frisyren. *Brrrr* en gång till. Männsikor ogillar jag att slå ihop i klump. De kan vara hur underbara eller hur rysliga som helst, helt oberoende av var de bor.

• Poena

Självklart handlar det inte om vem som har frisyren utan själva håret i sig!

Men så är jag inget "fan" av långt hår överhuvudtaget heller

• Mamma89

Kan hålla med om att backslick inte är så snyggt på vissa men sen vet jag dom som absolut inte passar i nåt annat!
    Jo det är sant , Har en gammal kompis som jag försökt göra alla möjliga frisyer på men han passar bara i backslick fast hans hår ser iof inte så fettigt ut som tur är Haha.

• Moster S

Håller med! Frisyren är inte snygg, och det beror på frisyren och inte personen.

• Poena

Förresten måste grattulera Aiwendil till den nyfunna kärleken

Svar på tråden Snälla jag förstår mig inte på backslick!!!