Fejkbröst
zilja skrev 2009-02-24 16:23:11 följande:
zilja skrev 2009-02-24 16:23:11 följande:
Gudskelov, säger jag bara, att jag:
* inte har några döttrar, utan istället två söner.
* förstorat brösten endast för att jag själv kände för det.
* att de INTE ser ut som Pamela Anderssons bröst och är "runda och står rakt ut oavsett min ålder" (det finns ingen som skulle kunna se att jag har förstorat brösten, det syns helt enkelt inte om man inte går i extrem närkamp och snokar upp två små ärr ).
* inte har "lagt ut flera tusentals kronor" på brösten, då det är någon annan som betalat dem åt mig.
Jag tillfaller alltså inte detta sorgliga patrask som ständigt är så hett diskuterade
Gudskelov!!
Kanske någon kan starta en omröstning där vi med förstorade bröst kan få rösta om vi haft dessa retucherade Slitzomslag som förebild, om vi haft en önskan om att op mega-dunder-bröst som gör att vi trillar framåt på näsan eller om vi helt sonika har op oss för att få den storlek på brösten som den - enligt undersökningar - medelsvenska kvinnan har.
I denna omröstning kommer förmodligen framgå att endast ett fåtal kvinnor ( om ena någon öht) haft med sig en bild på Pamela till kirurgen.
(får i tysthet stor lust att slänga ut en bild på mina bröst och även en video där jag dansar och stutsar omkring, så dessa enkelspåriga människor får se att allting inte är svart eller vitt, att op bröst minsann kan hoppa och flyga som icke op bröst)
Jag tror att betydligt fler (bl a flera av dessa "motståndare") skulle göra en op (eller fler) om möjlighet gavs. Om de fick pengar till det.