• Tessan89

Unga mammor i stockholms området?

Nu vill jag verkligen komma i kontakt med andra unga mammor för att kunna bolla tankar m.m.
    Jag bor i Västerhaninge, är 20 år och har en son på 2½ år och väntar en till liten till sommaren.

Någon mer där ute som vill ses o ta en fika eller nåt? :P

• Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?
  • malinmolin

Hej! Jag är 18 år har en dotter på 3 månader och bor i Högdalen! :)

• Juhanna

Hej! jag är 20, har en dotter som blir 2 i maj och väntar en 2 i semtemper. Träffas gärna.

• lindamit

Hej hej! Linda heter jag, är en 86:a, bor i Älvsjö och mamma till Neo som blir 2 nu i mars. Kommer gärna i kontakt med andra unga föräldrar i sthlmsområdet! Jobbar heltid nu men ska from maj gå ner till 50% så då kommer jag ha all tid i världen för att fika och umgås =)

• Tessan89

Hej! =)
    Vad roligt att ha fått svar!! Jag praktiserar just nu så har svårt att hinna med o ses på vardagar, men när skolan börjar igen blir det lättare! =) Det kanske är någon som kan träffas på helger? Min sambo jobbar helg så skulle vara kul o komma iväg o träffa andra med barn då!!

• Juhanna

Tessan89 skrev 2009-02-22 15:59:47 följande:

Hej! =) Vad roligt att ha fått svar!! Jag praktiserar just nu så har svårt att hinna med o ses på vardagar, men när skolan börjar igen blir det lättare! =) Det kanske är någon som kan träffas på helger? Min sambo jobbar helg så skulle vara kul o komma iväg o träffa andra med barn då!!
    Min sambo brukar jobba en del helger också, så jag kan på helger.
  • Tessan89

Juhanna skrev 2009-02-22 20:36:53 följande:

Tessan89 skrev 2009-02-22 15:59:47 följande:
    Min sambo brukar jobba en del helger också, så jag kan på helger.
    Vad kul =) Såg att våra barn är rätt jämngamla :P och att båda ska få barn rätt nära :P Vilken vecka är du i?
  • Isabellee

Hejsan!

Isabelle heter jag. Är 19 år och bor i Handen.
    Har en dotter på tio veckor :)
    har ingenting för mig på dagarna ;)

• bumpa

22 år är jag och bor i tyresö.har en 7 månaders son.. skulle vara kul att träffa andra :)

• lollovisa

hej jag heter Lovisa och är 21 år och bor i farsta strand med min sambo och son som är 8 veckor.
    börjar känna av tristessen av att "bara vara hemma" =)

Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?