• Tessan89

Unga mammor i stockholms området?

Nu vill jag verkligen komma i kontakt med andra unga mammor för att kunna bolla tankar m.m.
    Jag bor i Västerhaninge, är 20 år och har en son på 2½ år och väntar en till liten till sommaren.

Någon mer där ute som vill ses o ta en fika eller nåt? :P

• Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?
  • Tessan89

Det vore jätte roligt =) Vi får väl se hur det blir då när det närmar sig :)

• Tackar för mig

Hej tjejer!

Daniela heter jag och är 23 år, bor i Vendelsö tillsammans med min man och vår son Maximilian (snart 6 mån). Jag skulle gärna träffa andra s.k. unga föräldrar.

• Tessan89

Hur är det med alla? :)
    Vilka vill hitta på något nästa helg?
    Någon som vet något kul man kan hitta på?

• Tackar för mig

Jag och lille Max hänger gärna med. är det nästa helg, dvs. 14:e eller 15:e?
    Vad vi kan hitta på, beror på ju på vart vi ska ses.
    Ska vi ses för en maffig lunch i någon köpcentrum som passar alla att komma till?
    Om ni är ok med det, gäller det bara att avgöra vilket köpcentrum det blir.
    Jag bor t.ex. i Haninge (Vendelsö), här finns det ju en köpcentrum men jag har tillgång till en bil och kan även utanför Haninge, går bra för mig :)

• Caamillaa

Hej! Camilla heter jag, är 19 år gammal och bor i Tullinge. Har en liten Elin på 6 månader. Träffar gärna andra unga mammor på fika eller en promenad. För oss passar det bäst på vardagar om det är någon som kan då?

• Tessan89

Det blir den 7 lr 8e om jag räknar rätt :P
    För mig spelar det ingen roll vart vi ses, tror stan är lättast för de festa?
    Iof vore haninge skönt, bor i Västerhaninge så nära o bra men det kanske blir bökit för andra?

Caamillaa: När min praktik är över så funkar vardagar för mig med :) Föreläsningar brukar man ju inte ha så ofta, men det tråkiga är att då är Liam på dagis.. :P Men en ledig dag kan man iof alltid ta :)

• Tackar för mig

2 Tessan89: Praktiserar du alla 5 vardagar? Alltså är du upptagen på måndag, den 9:e ?

• Tackar för mig

Jag skulle vilja gärna ses men kan inte den här helgen, kan nästa helg :( .. Men jag kan däremot nästa hela vecka, vilken vardag som helst.

• Tessan89

Ja jag praktiserar 5 dar i veckan, men på måndag ska jag på UL så är ledig då.
    Du kan den 14e ,15e eller? Vi kanske kan ta det då istället eller vad säger alla andra?
    Eller så kan man ses nu i helgen dom som kan och nästa helg dom som kan? :P
    Jag har nog inget speciellt för mig ändå!

Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?