• Tessan89

Unga mammor i stockholms området?

Nu vill jag verkligen komma i kontakt med andra unga mammor för att kunna bolla tankar m.m.
    Jag bor i Västerhaninge, är 20 år och har en son på 2½ år och väntar en till liten till sommaren.

Någon mer där ute som vill ses o ta en fika eller nåt? :P

• Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?
  • malinmolin

nu börjar det bli många här någon som har lust att ta en fika, gå på promenad eller annat?

• Isabellee

malinmolin skrev 2009-02-24 15:26:09 följande:

nu börjar det bli många här någon som har lust att ta en fika, gå på promenad eller annat?
    Gärna. bärjar bli tråkigt att sitta hemma :)
  • Tessan89

Vad kul med så många som skriver =) Tycker vi får försöka ta o ses någon dag!! =) För mig passar i princip bara helger nu när jag praktiserar och ska göra det i 5 veckor till.. Sen funkar vardagar också :)

• Tessan89

Juhanna skrev 2009-02-23 10:34:44 följande:

är i vecka 12
    Okej jag är i v16 nu :)
  • malinmolin

För oss så funkar alla dagar men helst inte måndagar för då är vi på öppna förskolan

• Jesssssiicca

Hej hej!
    Jag och min dotter följer gärna också med på en promenad heller fika någon gång.
    Själv är jag 24 och bor med min sambo och dotter på 7 och en halv månad i Hammarby sjöstad=)

/Jessica och Lea

• Tessan89

Några som kan ses nästa helg kanske? Och ta en fika eller nåt? =)

• leaah

Jag hänger gärna på för en fika också! ;D
    Är 22 år, bor i Hökarängen med min man och vår James som hunnit bli 5 månader.

• Isabellee

Jesssssiicca skrev 2009-02-25 20:55:44 följande:

Hej hej!Jag och min dotter följer gärna också med på en promenad heller fika någon gång.Själv är jag 24 och bor med min sambo och dotter på 7 och en halv månad i Hammarby sjöstad=)/Jessica och Lea
    Fint namn. Leah heter min dotter med :)
    Fast lillan är bara 10 veckor
  • Juhanna

Tessan89 skrev 2009-02-25 21:26:22 följande:

Några som kan ses nästa helg kanske? Och ta en fika eller nåt? =)
    Jag borde kunna då. Ska eventuellt åka bort men tror inte det blir av.
Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?