• Anonym

    hur hämnas bäst på bästa vän?

    Jag har,nej,hade man sen flera år tillbaka.

    Och min bästa vän,som jag umgåtts nästan varje dag med i 21 år.Hon har alltid varit mitt allt,jag var alltid allt för henne.
    Men jag vet inte vad som hände,hon låg med min man,flera gånger.Jag tog dem på bar gärning i vår säng.

    Det har gått 1 år och jag vill faktiskt hämnas på min fd vän.Vad hade ni gjort?
    Jag har skilt mig,men känner mig inte lika arg på min fd man.Det känns mest som det var min bästa vän som slet mitt hjärta itu,för vi har känt varandra nästan hela livet.

    Har ni tips på lite enkla hämnd?

  • Svar på tråden hur hämnas bäst på bästa vän?
  • Anonym

    nej inget tips utan släpp det förstår verkligen hur du mår TRO mig vart med om samma visserligen inte en vän sen 21 år men iaf sen flera år som jag umgicks med JÄMT...

    det är inte bra för dig att tänka på det HEELA tiden så... jag med vill eller ville hämnas och tro mig kommer tillfället så kasnke det kommer va ssåååååå frestande men jag har valt att lägga hennes vänskap på hyllan det är tycker jag hennes straff fr en bättre kompis får hon leta efter.....

  • Helikopterr

    tag reda på vem hon är tillsammans med nu, och sätt på den personen= upprepa tills hon gråter blod.

  • Anonym (jösses)

    Varför sjukna till deras nivå?

    Upp med näsan istället och visa att du är en bättre person än dom!

  • Anonym

    hon har nog ordnat sin egen skit. jag antar att ni efter alla år som polare har en gemensam krets av vänner o bekanta, när eländet uppdagades och att de allra flesta vet vad som hände. jag kan ju lova dig att dom flesta tycker rätt illa om hennes handlande.... o hon i sin tur kan ju bara ana hur tasslet går bakom hennes rygg...det har ju satt henne i nån slags ovisshet. o det kan ju bara va jävligt jobbigt att inte veta vad andra tycker om en o hur j@vla jobbigt som helst att alla vet att man gör så här mot en nära vän.... jag skulle personligen flytta tror jag.nääe du sprid bara glatt ut vad hon är kapabel till, det är bara o le!! "vanlig" otrohet är illa, men den här typen av otrohet slår nog alla rekord, o måste ju för henne va vidrigt att leva med.det är garanterat hon som får skämmas så länge hon befinner sig på samma ort.

  • Anonym

    Bästa hämnden är att hålla huvudet högt och gå vidare med sitt liv.

  • Anonym

    Usch, förstår dej men det är så lätt hänt.
    Min sambo träffade en ny vän, dom vart så bra kompisar och han var hos oss varje helg, hade barn och fru hemma. Vi umgicks ibland alllihop men jag klickade inte så bra med frun. Fast det gjorde jag med vännen, drack lite mkt på en fest och efter det så kunde jag inte tänka på nån annan, inte han heller. Fast han fortsatte vara vän med min gubbe, rätt knepig situation faktiskt. Och ohållbar.

    Bara tillägger att jag är ensam nu och lika glad för det, även om man är vänner så kan man inte styra över sina känslor, kanske ska man ha högre moral men det är inte alla som klarar av det.

  • Anonym

    Anonym skrev 2009-02-20 09:39:12 följande:


    Usch, förstår dej men det är så lätt hänt. Min sambo träffade en ny vän, dom vart så bra kompisar och han var hos oss varje helg, hade barn och fru hemma. Vi umgicks ibland alllihop men jag klickade inte så bra med frun. Fast det gjorde jag med vännen, drack lite mkt på en fest och efter det så kunde jag inte tänka på nån annan, inte han heller. Fast han fortsatte vara vän med min gubbe, rätt knepig situation faktiskt. Och ohållbar. Bara tillägger att jag är ensam nu och lika glad för det, även om man är vänner så kan man inte styra över sina känslor, kanske ska man ha högre moral men det är inte alla som klarar av det.
    what goes around comes around....grattis....
  • Anonym

    Jag tycker inte otrohet är världens grej-egentligen.
    Men just detta sveket,av alla människor,varför just min bästa vän?

    Jag vill absolut hämnas...känns som jag inte kan gå vidare annars.

  • Anonym

    Anonym skrev 2009-02-20 09:54:10 följande:


    Jag tycker inte otrohet är världens grej-egentligen. Men just detta sveket,av alla människor,varför just min bästa vän? Jag vill absolut hämnas...känns som jag inte kan gå vidare annars.
    har vart i samma sits men för ett par år sen, tro mig det är inte värt att skita ner sig!!! din x polare har den tyngsta bajspåsen att släpa på, hon är borta ur telefonboken, du klafsar vidare med livet, medans hon på något tack o lov plågsamt vis ska leva med nåt riktigt skitigt.
Svar på tråden hur hämnas bäst på bästa vän?