• Anonym

Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.

Min pojkvän har fått mycket ideér från porr har jag förstått...
    och han borde vara lycklig som har en tjej som ställer upp på allt.
    Men han blir sur om jag säger nej nån gång.

- mycket avsugningar.
    - sprut i ansiktet (och sikta i munnen ibland)
    - analsex och sprut där.
    - bakifrån, bakifrån, bakifrån.
    - lesbiskt (inte testat ännu, men har beestämt att han får titta på när jag gör nåt med en tjej nån gång)
    - filma när vi har sex.

Är det nån mer som har kille som verkligen är helt inne på att göra såna här porriga sysslor?

• Svar på tråden Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.
  • Anonym

Lägger till lite nu när jag har läst allas svar.

Allting som jag har ställt upp på har jag varit med på själv och har alltså inte ställt upp på någonting alls som jag inte har velat göra.
    Men det är aldrig jag som kommer med förslagen, det är han. Han vill prova allt möjligt och jag hänger liksom bara med på hans ideér.
    En del saker har vi gjort bara en gång, och andra saker flera gånger. Men det som den här tråden går ut på är just att han har fått sina ideér från porr. Vi har nästan aldrig "vanligt" sex längre...

• Anonym

Jag känner att jag är i exakt samma situation som dig förutom den lesbiska biten.
    men jag har börjat tröttna på det sexet eftersom det blir enformigt. Jag börjar sakna det vi hade ibörjan när vi alltid såg varandra i ögonen och jag rös av välbehag så fort han snuddade vid mig... nu har vi sådant underbart sex kanske 1 ggn var tredje vecka så nästa gång han vill ha bakifrån kommer jag inte gå med på det, nästa gång vill jag ha känsla... Det är okej att ha porrsex då och då men hela tiden fungerar inte i mitt fall iaf...

• Anonym

Min kille vill också att vi håller på sådär porrigt.. har haft analsex kanske 10 gånger men nu säger jag nej . jag tycker att det gör ont så han får klara sig utan
    tyvärr får jag ibland lite ont av sex bakifrån också.. så har inte blivit så mycket på senaste tiden.. jag har varit gravid och precis gått igenom en skrapning så nu blir det inget alls, bara avsugningar ´..lite jobbigt men vad ska man göra.. o han vill att jag ska svälja, eller spruta i ansiktet
    jag kanske är tråkig men jag tycker att missionären är skönast
    jag tycker inte att man ska göra sånt som man inte tycker om , även om man inte vill göra killen besviken förstås..sånt där är jobbigt faktiskt

Svar på tråden Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.