• babisch

    vad ska jag göra?!

    har problem me killen!
    har längtat efter barn sen 5år tillbaka. har äntligen kommit igång med å försöka seriöst med inseminationer å sånt. men vet inte vad jag ska göra längre!
    han svansar bara efter sin jävla syrra.
    skiter i om jag blir ensamstående. vill lämna honom men ändå inte.
    va fan ska jag görA?

  • Svar på tråden vad ska jag göra?!
  • Teza73

    Hej gumman såg din nya tråd å ville bara trösta lite! Hur menar du med hans svansande efter syrran? D e skit när man kommit så långt, vi har d oxå jobbigt emellanåt, hade värstingen i sommras å höstas, tog tom slut ett tag, antar vi inte riktigt orkade med allt, fanns många själ, nu e vi starka ihop igen, men det lagas fortfarande här å var!

    Gör som så att du sätter dej ner å tänker, skriver igenom alla för å nackdelar med relationen, vad e d som håller dej kvar, å va e d som gör att du vill gå, när du gör det å ser d på papper kan d bli lättare att se rationellt på problemen å d som e bra, så att du ser vad som e rimligt!

    Vet inte om d hjälper nåt, men ett förslag bara, du får skriva i inboxen med om du vill vet du!!

    Styrkekramar Teza

  • babisch

    problemet är ju det att jag ser bara det som är skit.
    att det skulle bli bättre om jag lämnade honom.
    men jag pallar fan inte!
    skit jobbigt!
    Sitter fan å lipar hela jävla dagarna.!

  • Teza73

    Gumman, å va jag känner med dej, vill bara krama dej! E ju så svårt å veta vart problemet egentligen ligger, vi löste det, iaf som de känns ibland, å ibland inte. Men vet nu att jag vill kämpa, d gjorde jag inte i sommras, va jättejobbigt! Bara du kan ju veta vad som e fel, men en sak mi taget, hur tungt d än är, försök bena ut de verkliga problemen i er relation, och dom som kommit upp av ert kämpande, vet d kan påverka så mycket. emnb ofta finns d ju saker bakom oxå, så va d för oss iaf.

    Hoppas så för din skull att du löser d, i vilket fall så finns iaf JAG här om du vill ösa ur dej, vilken skit du känner för, ja tål d, okej!

    Varma kramar TEZA

Svar på tråden vad ska jag göra?!