• Mrs Cykel

Carena Swing, City Mini Babyjogger eller Baby Travel Jogger?

Jag är ute efter en smidig vagn som komplement till min Brio Happy.

Det här är verkligen en djungel, men jag har hittat dessa tre (Carena Swing, City Mini Babyjogger resp Baby Travel Jogger) på nätet som jag undrar om någon vet något om? För- och nackdelar?? I mina ögon ser de rätt lika ut.

Carena Swing såg jag ett pris på ca 2500 kr någonstans. City Mini Babyjogger har jag hittat för 3295 kr men inget pris om Baby Travel jogger.

*hjälp*

• Svar på tråden Carena Swing, City Mini Babyjogger eller Baby Travel Jogger?
  • Tingeling83

Bt jogger har jag kikat på , fin o lätt vagn , kollat på blocket bara .. pris där 2000-2500 kr , nya vet ej !

• Mrs Cykel

Okej, har du sett den i verkligheten?

• Fredrik Al

Jag skulle absolut inte köpa en Carena Swing. Köpte en själv för ett par månader sen och den var helt värdelös! Första turen började den gnissla, dessutom välter den väldigt lätt vilket gör den riktigt farlig.

• Klantus

bt jogger kostar ca 3000:- ny.. Jag har haft en sån och ÄLSKAT den! Ända tills jag insåg att det inte finns nåt fotstöd på den.. Är ju bra att ha när lite större barn ska sova i den..
    Men annars tycker jag den ÄR fantastisk och prisvärd!

• Tingeling83
    Mrs Cykel skrev 2009-02-21 18:01:21 följande:
    Okej, har du sett den i verkligheten?
    Jaa , jag gilla den , men har en scooter nu men vill gärna ha en BT jogger
  • Tingeling83
    Klantus skrev 2009-02-21 18:02:08 följande:
    bt jogger kostar ca 3000:- ny.. Jag har haft en sån och ÄLSKAT den! Ända tills jag insåg att det inte finns nåt fotstöd på den.. Är ju bra att ha när lite större barn ska sova i den..Men annars tycker jag den ÄR fantastisk och prisvärd!
    okej kan ej 1 åring ha en BT jogger bra?? sova o sitta?
  • La Linda

Jag har en BT jogger fast just nu med liggdelen på, är nöjd på alla vis =)
    2995:- i affären (utan liggdel 995

• Mrs Cykel

Åh, vad glad jag blir för så snabba svar!

Min dotter är snart 8 månader, så jag vill att hon ska kunna sova ordentligt i den också om så behövs. Funkar det?

• La Linda

lite förvirrande liggdelen kostar 995:-
    och vagnen med sittdel 2995:-

• Mrs Cykel

Fredrik Al skrev 2009-02-21 18:01:58 följande:

Jag skulle absolut inte köpa en Carena Swing. Köpte en själv för ett par månader sen och den var helt värdelös! Första turen började den gnissla, dessutom välter den väldigt lätt vilket gör den riktigt farlig.
    Usch då, det lät verkligen inte bra. Jag vill ha en säker och stabil vagn. Dock kommer jag använda Brio Happyn om jag ska ut på långpromenader eller gå i ojämn terräng. Den andra vagnen tänker jag använda mer i stan och när jag reser.
Svar på tråden Carena Swing, City Mini Babyjogger eller Baby Travel Jogger?