Stoffe76 skrev 2009-04-07 00:00:49 följande:
Fast jag tror inte att det där stämmer, att Amwayprodukterna är så sjukt mycket bättre och drygare än andra produkter. Kanske är diskmedlet väldigt drygt. Men tandkrämen, då? Hur kan man motivera att den är så dyr? Och snabbkaffet? Typ 170 kr för en burk, och man tar inte mindre av det än av vanligt snabbkaffe.
kaffe dricker jag inte så kan inte svara för det..
när det gäller tankdkrämen..
så kan jag ta de exempel som är för oss hemma. den rä på 200g och förr använde vi ett av de märkena som de görs mkt reklem påi tv... vet inte hur stora deras största tuber är så länge sedan jag använt dom men de är ungefär lika stor som den vi använder nu. vi använde 5 st av de märke vi köpte på ica som börjar på C. och dom kostar ca 27 kr per styck och det är alltså 5x27=135 kr och jag betalar mer än 50% MINSRE för tandkrämen som vi har nu och då använder vi EN sådan typ på 200 g på samma person som vi förr använde 5 st från de märkte på ica som börjar på C.
OCH både min och min sambos tand och munhälsa har blivit mer än 40% bättre på mindre än 3 månader enligt tandläkare. samt att flera bekymmer som min sambo haft med sin munhälsa/tandhälsa är helt borta och han har provat ALLA tandkrämer som funnit på marknaden...
det är våran erfarenhet...
som sagt kaffet använder jag inte eftersom jag inte dricker det så har ingen personlig uträkning på det...
men du får gärna fråga om andra produkter. vill bara säga de innan det är för sent. det finns människor här inne som är ute efter att jävlas med mig pga att jag sammarbetar med ett visst företag så jag tänker inte gå in på affärs iden eller bonussystem eller så man kan ge personliga erfarenheter på de rposukter som jag räkna på och så.