Inlägg från: MammaLillfis |Visa alla inlägg
  • MammaLillfis

Tror du på medium?

Jag tror på mediala människor då jag är medial själv, men om borttappade saker just är jag inte själv så bevandrad...

• MammaLillfis
    KristenTjej84 skrev 2009-02-23 22:44:36 följande:
    Nej det gör jag inte, de som jobbar som medium tror jag antingen humbug som huvudpersonen i mentalist.. eller så leker de med onda andemakter(oavsett om de är medvetna om det eller inte)varifrån de får en massa information om att ens pappa är ledsen o inte kan lämna sitt sovrum(om man förlorat sin pappa)och sånt läskigt och otroligt.Så tror jag.
    Det finns inte onda andar.
  • MammaLillfis
    R Franklin skrev 2009-02-24 14:44:26 följande:
    MammaLillfis skrev 2009-02-24 12:41:18 följande: Inte mediala människor heller.
    Då finns inte jag då.
  • MammaLillfis
    R Franklin skrev 2009-02-24 19:44:42 följande:
    MammaLillfis skrev 2009-02-24 18:34:20 följande: Tolkar det som att du är beredd att faktiskt visa det på riktigt och att det inte bara är något du sitter och hoppas på för dig själv.Då kanske det här kan vara en start:www.vof.se/visa-testkommitteelle härwww.humanisterna.se/index.php?option=com_cont...eller kanske härwww.randi.org/site/index.php/1m-challenge.htm...
    För hundrade gången, jag känner inget behov av att bevisa något. Varken för dig eller någon annan, varför skulle jag ? Och nej, jag behöver inte en miljon eller vad det nu var i summa som erbjuds.
  • MammaLillfis
    R Franklin skrev 2009-02-24 22:08:58 följande:
    MammaLillfis skrev 2009-02-24 20:15:02 följande: Jag lovar, jag hoppar 15 meter i längd. Men varför skulle jag bevisa det för någon? Tja, kanske för att påståendet är helt meningslöst annars?