• BulbusCordis

Tror du på medium?

Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?

Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.

• Svar på tråden Tror du på medium?
  • calle555

Nej, det är extremt osannolikt att synska människor har en övernaturlig förmåga att hitta borttappade saker, försvunna människor eller liknande.

• MammaLillfis

Jag tror på mediala människor då jag är medial själv, men om borttappade saker just är jag inte själv så bevandrad...

• Petrah

Jag är själv medial så dt är klart jag tror på det.

Wild, Raw and Beautiful
  • qattla

Njae... Mest sannolikt inte. Men jag önskar att det hade varit så. Livet skulle bli så mycket enklare om nån kan säga vad man bör göra i vissa situationer.

• Farsa på stan

NEJ, jag har aldrig sett, hört eller känt empiriska, eller för den delen logiska, bevis och därför tror jag inte på det.

• KristenTjej84

Nej det gör jag inte, de som jobbar som medium tror jag antingen humbug som huvudpersonen i mentalist.. eller så leker de med onda andemakter(oavsett om de är medvetna om det eller inte)varifrån de får en massa information om att ens pappa är ledsen o inte kan lämna sitt sovrum(om man förlorat sin pappa)och sånt läskigt och otroligt.
    Så tror jag.

• MammaLillfis
    KristenTjej84 skrev 2009-02-23 22:44:36 följande:
    Nej det gör jag inte, de som jobbar som medium tror jag antingen humbug som huvudpersonen i mentalist.. eller så leker de med onda andemakter(oavsett om de är medvetna om det eller inte)varifrån de får en massa information om att ens pappa är ledsen o inte kan lämna sitt sovrum(om man förlorat sin pappa)och sånt läskigt och otroligt.Så tror jag.
    Det finns inte onda andar.
  • R Franklin

MammaLillfis skrev 2009-02-24 12:41:18 följande:

Det finns inte onda andar.
    Inte mediala människor heller.
  • MammaLillfis
    R Franklin skrev 2009-02-24 14:44:26 följande:
    MammaLillfis skrev 2009-02-24 12:41:18 följande: Inte mediala människor heller.
    Då finns inte jag då.
Svar på tråden Tror du på medium?