Inlägg från: allfrida |Visa alla inlägg
  • allfrida

Nån som äger en Rubens Barn-docka?

Vi har dem på jobbet där det är massa barn i omlopp och det slits och dras i dem med de håller verkligen jätte bra.

• allfrida

jag bestämde mej med nu.. *S* Blev så sugen att ge en till dottern när hon fyller ett år. Det blir cosmosflickan tvinkel. Jag har ida på jobbet och den är lite stor för en ettåring annars är den ljuvlig med. Det lustiga är att man själv går och vaggar den på höften och klappar lite lätt i rumpan, tills man inser att det är dockan man håller *S*

Lycka till m dit köp!!

• allfrida

jag googla :) nä de var fina men inte lika fina som rubens.. :) Men det är ju en ren smaksak. Lite kul dock med dockor från olika världsdelar..

• allfrida

ingen fara *S* Jag fann dem ju endå :)

• allfrida
    Svar på #20
    s k r i n d a skrev 2009-02-23 08:42:30 följande:
    Vår dotter fick en Cosmos i doppresent av oss och den var nog lite för stor för henne före två års ålder för det var först då hon började leka med den (eller så var det först då hon tyckte det blev roligt med dockor). Jättefina är de iaf och av kanonkvalitet! I julas fick hon en Linné också och den är i bättre storlek för en ettåring tycker jag.
    Det fanns ju även lite mjukare dockor..från rubens.. de kanske är bättre för en ettåring? Jag funderar på en cosmos, de är väl inte större än skrållan dockan? Min lilla älskar syrrans skrålla *S*
  • allfrida
    Svar på #24
    s k r i n d a skrev 2009-02-23 08:58:16 följande:
    allfrida: Cosmos är ganska stora och så är det ju den där härliga "bebistyngden" i Rubens som kan vara lite bökigt för en ettåring. Men det är såklart individuellt. Jag tror det är enklare att kånka runt på en Skrållan för en ettåring (men inte lika gulligt ) Men nu när dottern är 3 är Cosmos perfekt eftersom den kan prova babyskydd, vagga, babysitter och kläder som väntar på det kommande småsyskonet
    Ja skrållan är mer lätthanterlig det håller jag med om.. Hon håller dockan i håret och hoppar runt på rumpan hemma.. *S* Men då det inte är hennes så får jag se till att snart ge henne en egen och va passar bättre när snart ettårsdagen är på väg :)
Svar på tråden Nån som äger en Rubens Barn-docka?