• Nightdriversgirl

Varit på Gekås / Ullared idag!!!

Ojojojojoj va saker man hittar där ....
    Men fattig när man kommer hem , men vad gör det ....

Litet urval på vad vi köpte , köpte mer men orkar ej skriva ner allt just nu....

Elvisp Melissa 99kr
    3-pack film till kamera 49.95kr
    Diskställ 24.95kr
    Badlakan (stora) 59.95kr
    Glasburk (kaffe) 12.95kr
    Glasburk (pasta) 14.95kr
    Caj P´s grillolja 13.95kr
    Bh (svart) 29.95kr REA
    Bh (grå) 29.95kr REA
    AmningsBh 99kr
    Mamma byxor (capri vita) 89.95kr
    Mamma t-shirt 79.95kr

Till Mini
    Spjälsängsmadrass 129kr
    Barnmössa (vinter) 24.95kr
    Barnkudde till vagnen 24.95kr
    Påslakansett 2-dels 29.95kr
    Påslakansett till vagnen 2-dels 39.95kr
    Skötväska Marinblå 99kr
    Parasoll Marin (vagnen) 59.95kr
    Barnhandduk 16.95kr
    Nappflaskor 250/125ml 9.95kr
    Barnängens barnolja 15.95kr
    Amningskupor 50-pack 33.95kr
    Haklappar (hårda) 9.95kr
    Haklappar (mjuka) 6.95kr
    Barn Munkjacka (grå) 49.95kr
    Babysockor 2-pack 12.95kr
    Solskydd till bilen (dalmatinerna) 2-pack 12.95kr
    Babypyjamas med nallar 29.95/39.95kr
    Bitringar 14.95kr
    Bodys (I Love Mummy / I Love Daddy) 39.95kr

Mye folk därinne , men knappt ngt i kassorna och inget när man skulle gå in ...

• Svar på tråden Varit på Gekås / Ullared idag!!!
  • mysan1970

Hejsan
    Jag har handlat barnkläder där i några år och kvaliten på kläderna har det inte varit något fel på. Kanske någon enstaka gång men för övrigt är det inge fel på kläderna. Många tror att det är som typ ÖB men det är det inte. De köper mycke och kan då i sin tur sälja billigt

Sonja

• bebis0604

jag ska dit på lördag,,,OJ va folk det ska va när barnbidraget kommer på fredag..får se till att vara där när de öppnar klockan 7

• Goding72

Tips!
    Passa på att skaffa Gekås-kortet inne i butiken när ni är där. Kreditupplysning på 10 min o sen kommer fakturan ca två månader efter inköpet. Ingen ränta tillkommer om ni inte vill dela upp beloppet förstås. Ni får bara en kod när kortet kommer. Första gången visar ni upp ansökan ni fyllt i.

Jag tycker det är skitbra o har lägsta belopp på 5000 kr- det är så skönt att slippa o stå där o fippla med pengar vid kassan o vara nervös för att det inte kommer att räcka.
    Har ni bra koll på utgifter varje månad så vet ni ju precis när ni kan åka oavsett veckodag eller löningsdags.

Lycka till.....ska dit i höst o göra alla inköp till bebisen!

• adrenalin

oj ....
    när vi var där handlade vi inte i närheten sådär mycket! vi handlade lite kläder och högtalare till bilen typ. Jag tycker gekås är en ultrajobbig affär :)

• Nightdriversgirl

Jag tror det har stor betydelse ifall dom nyligen fått in sina leveranser.... Nu var vi bestämda med att vi skulle handla barnsaker ... Vi hittade ju en hel del och fina saker
    Men andra gånger när vi varit där har det varit lite sämre ...

• adrenalin

vi var också koncentrerade på barnsaker.. Men när jag såg tex vagntillbehören som bara fanns i marinblått så sa jag nej . Kläderna tycker jag inte heller var så fina i överlag, men vi köpte ungefär fem plagg till sist :)

Men visst är amnings-BHn skön? Jag köpte två stycken, en svart och en vit. Det var lite "vinna eller försvinna" eftersom jag är osäker på bh-storleken . Men de här bharna var mkt skönare än de som finns på H&M!

• Nightdriversgirl

Adrenalin ....

Ja håller med , Bh:arna var supersköna ... Köpte också svart o vit... Hehe
    Våran vagn går i Marin så därför köpte vi det ...

• adrenalin

Jag har på mig den vita sorten just nu. Har inte haft bh på typ tre månader så det är så skönt... (jag hatar att köpa bhar.. så jobbigt)

Vår vagn är typ vit galon... och eftersom den är rätt ful så vill jag köpa fina tillbehör, vilket gekås inte hade när man har en vit galonvagn :)

• bitte71

Nightdriversgirl: jag var också där igår lustigt nog!
    köpte en hel del, bl.a. bodyn med I love daddy -ursöt. fast mammakläderna tyckte jag inte var ngn hit direkt -köpte en långärmad beige tröja bara

• Nightdriversgirl

Bitte71....

Ja kläderna är lite åt de äldres håll .... men hittade 1par byxor o 2-3st tröjor....
    Bodysarna var såå söta , var min sambo som hittade dom

Svar på tråden Varit på Gekås / Ullared idag!!!