• Nightdriversgirl

Varit på Gekås / Ullared idag!!!

Ojojojojoj va saker man hittar där ....
    Men fattig när man kommer hem , men vad gör det ....

Litet urval på vad vi köpte , köpte mer men orkar ej skriva ner allt just nu....

Elvisp Melissa 99kr
    3-pack film till kamera 49.95kr
    Diskställ 24.95kr
    Badlakan (stora) 59.95kr
    Glasburk (kaffe) 12.95kr
    Glasburk (pasta) 14.95kr
    Caj P´s grillolja 13.95kr
    Bh (svart) 29.95kr REA
    Bh (grå) 29.95kr REA
    AmningsBh 99kr
    Mamma byxor (capri vita) 89.95kr
    Mamma t-shirt 79.95kr

Till Mini
    Spjälsängsmadrass 129kr
    Barnmössa (vinter) 24.95kr
    Barnkudde till vagnen 24.95kr
    Påslakansett 2-dels 29.95kr
    Påslakansett till vagnen 2-dels 39.95kr
    Skötväska Marinblå 99kr
    Parasoll Marin (vagnen) 59.95kr
    Barnhandduk 16.95kr
    Nappflaskor 250/125ml 9.95kr
    Barnängens barnolja 15.95kr
    Amningskupor 50-pack 33.95kr
    Haklappar (hårda) 9.95kr
    Haklappar (mjuka) 6.95kr
    Barn Munkjacka (grå) 49.95kr
    Babysockor 2-pack 12.95kr
    Solskydd till bilen (dalmatinerna) 2-pack 12.95kr
    Babypyjamas med nallar 29.95/39.95kr
    Bitringar 14.95kr
    Bodys (I Love Mummy / I Love Daddy) 39.95kr

Mye folk därinne , men knappt ngt i kassorna och inget när man skulle gå in ...

• Svar på tråden Varit på Gekås / Ullared idag!!!
  • adrenalin

mammakläderna tycker jag, personligen, var mkt tantiga ! :)

vi köpte massa kläder med traktorer och bilar på.
    dom var så söta! Får nästan hoppas att det är en tjej bara för det. Vill inte klä mitt barn "könstypiskt"

• Nightdriversgirl

Adrenalin....

Vi köper rätt mye saker i blåa toner , både pappan o jag är väldigt förtjusta i den färgen och tycker inte det är fel att ha blått på en flicka
    Rosa kanske inte passar på en pojke men rött går gärna bra ...

Håller med om kläderna ..

• adrenalin

Jag ÄLSKAR rosa! Men nästan alla rosa kläder har massa störig spets på sig, och är därför inte så fina till formen.. Men ser jag något rosa platt som det inte står "sweet little girl på" eller liknande så kommer jag köpa det :)

• Nightdriversgirl

Hehe , ja smaken är olika ...

Skulle köpa babytrosor på Gekås igår , men hittade bara vita med spets i baken... Tyckte inte det passade på en pojke enligt min smak .. så det fick vara ...
    Missade säkert en hel del , var så mye folk....

• adrenalin

dom såg jag också! "ankstjärtstrosor" tror jag dom heter. Det är så sött när barn har det :)

• Nightdriversgirl

Jo på flickor passar väl spets men inte på pojkar ... O där är jag väl "LITE" könsbestämd?? Hehe

• adrenalin

Ja för att trosorna ska synas så måste man ju ha klänning på barnet och jag tror inte jag skulle vilja ha på min son en klänning, hur öppen jag än vill vara :) Får jag en dotter kommer jag inte vilja ha spets på henne heller. Tycker trots allt killkläder verkar bäst, om än färgerna ofta är tråkiga och grå.

• Nightdriversgirl

Jo det stämmer ....
    Gillar själv mörkare färger som svart , blått osv ...
    Men har för första gången börjat köpa mig lite ljusare kläder , rosa o rött....

• adrenalin

Köpte ni nån rosaröd huvtröja? Det gjorde vi! Jättesöta! Jag tycker huvtröjor är så söta på barn och på gekås var det ju riktigt billigt så det var att passa på =)

• Nightdriversgirl

Inte rosa men grå hehehe ...
    Vi kollade på blå o grå .. den gråa var rätt ljus i färgen .. har fått nga stycken av kompisar , med nalle puh o andra märken på ... Tycker också dom är supersöta i huvtröjor ...

• adrenalin

Nalle Puh tycker jag inte är så fint men ofta är det fina färger på nalle-puh grejer. inte rosa eller blått utan gult och rött tex.

Titta på den här vagnen tex. www.babystugan.com/product_info.php&products_id=33

Jättefina färger men motivet är väl sådär :)

• Nightdriversgirl

Gillade tillbehören mer än vagnen....

Man kanske skulle kunna mixa

• Nightdriversgirl

Har lite sug efter en vagn med färger svart , grå eller beige .. Tycker dom är fina..

• adrenalin

Jag skulle vilja ha en som var grå och rosa. fast eftersom det är mest praktiskt med en mörkare färg så skulle jag vilja ha grön och gul :)

Svar på tråden Varit på Gekås / Ullared idag!!!