• mica83

Xenical.. någon som testar/testat dem?

Hej!
    har du börjat på xenical? nyfiken på at höra hur d har gått för dig?
    Jag hämtade ut mina xenical idag.. blir spännande:):)
    Hälsningar mica

• mica83

Om Alli kostar ca 500 kr/mnd så vill jag hellre föreslå Xenical.. fås hos läkaren på recept. samma pris, högkostnadskydd men mycket mera effektivt än Alli. (vad jag har hört iallafall). Xenical innehåller mera orlistat än Alli, och d är d som tar bort fettet i allt man äter.
    Tar Zenical själv..BMI 34..jag har gått ner 3 kg på 5 dagar. d går fort i början. Zenical är bäst för oss som är väldigt överviktiga..BMI över 30.
    Som Drever säger så märkar man direkt vad man INTE borde äta.
    Men d är jo inte så at man skall ta Xenical och sitta i soffan hela dagarna och äta pizza...då sitter man nog på toan halva dagen skulle jag gissa...hehehe...:):)
    Ändra kosthållet och motionera..:):)
    Xenical funkar jättebra på mig!:):)
    Har också provat reductil för några år sedan..gick ner 12 kg på 2 mnd men då hårdtränade jag också..andra gongen jag tog reductil fick jag väldigt många otrevliga bivärkningar..så därför ville jag prova xenical och d tror jag är d som funkar bäst för mig...:)

Långt innlägg....
    ha d bäst!=)

• mica83

Precis:)
    Jättebra uppfölning du fick mamma till leo:):)
    Jag också skall in til läkaren nu o då på kontroller..:)

Vi hadde godis dag igår..lördags mys:)
    kan ju säga at jag har ont i magen i dag...inget bra...
    men jag tappar värje dag...:) nu är d lång promenad med hunden:):)

Ha d gött!=)

• mica83

Om man går upp i vikt igen efter man slutat på xenical så är d ens eget fel. då har man inte gjort rätt. Man måste faktisk lägga om kosthållet och motionera. d är inget mirakel piller. många som "glömmer" d...tror at man går ner i vikt bara av at ligga på soffan och äta godis hela dagarna och samtidigt äta xenical. d kanske man gör också, men då går man ju självklart upp i vikt igen efter man slutat på xenical. Funkar inte så.

I samband med at man tar xenical måste man ändra livsstilen för at man skall klara hålla vikten efter man nått sitt mål och hittat trivsel vikten.

Jag är stentokig i magen idag...men d va för at d va lördag och "godis dag" i går misstänker jag.. men men...

Nu skall vi snart ut å långa kvällspromenaden:):) skönt!! =)
    (måste bara vänta tills magen har lugnat sig lite...)
    =)

• mica83

xenical kostar nästan 600 kr för en månad.

d är ju olika för alla hur d funkar.

Nu väntar hunden=)

Svar på tråden Xenical.. någon som testar/testat dem?