Inlägg från: Mandarin |Visa alla inlägg
  • Mandarin

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-02-26 22:58:32 följande:

Så himla praktiskt med en medelemstråd också! Nu kan man ju själv editera sin rad om man vill lägga till eller dra ifrån något. =D
    Ja, dra bort en sambo eller lägga till ett barn eller så....
    Ha ha ha ha

förlåt men det så så kul ut
  • Mandarin

Jag har en sådan väska fast i grönt och så är det inget lock på.
    Jag trivs bra med den, sambon har tingat den efter det att Alex inte behöver den mera. Så han gillar den också.

• Mandarin

Här i vår ICA fanns massor ljungsbro

• Mandarin

I går var jag nere på stan och köpte ett namn smycke till min sambo han fyller 31 snart. 135kr kostade brickan och den totala kostnaden blev 280kr med gravyr (3 namn) och kedjan för 135kr. Hoppas att han kommer tycka om den. De halsband han har är i guld men då hadde den kostat 1395 för bara brickan och så vidare. Vi får väl upp datera den sedan om han gillar den.

• Mandarin

Man kan gå, det är många som gör.

• Mandarin
    Svar på #1435
    Jag har jobbat på alla de kommunala förskolorna under längre tider och jag tycker de är jätte bra fast nu skulle jag inte välja Plisetavägen då de nästan bara har smått just nu. det finns ju en privat vi skolan också.
  • Mandarin

Nu änkligen har Alex fått sin första tännder en uppe och en nere. Började undra om hon hadde anlag över huvudtaget. Hon är 14 månader.

• Mandarin

Jag har en POP skal jacka röd med tillhörande windstopper (turkos) i stl86, någon intreserad?? den är i fint skick, inga skodor eller så.

• Mandarin
    dinana skrev 2009-03-17 12:18:29 följande:
    Satt precis och letade på Tradera efter en jacka till Molly... hon är 85 lång nu... fast funderade på om inte POP är rätt stora i storlek... jag kanske är ute å cyklar... Vad vill du ha för den?
    Lite större än tex hm det är de ju, men inte så mycket att man skulle behöva gå ner en stl. Min Alex kan ha den, hon har stl 80 nu. Men hon fick en annan, så hon och syrran kan macha. Jag tycker det är lite kul....
  • Mandarin
    dinana skrev 2009-04-03 15:57:07 följande:
    Ingen här som har en cykelvagn/kärra de vill bli av med?
    Om du inte hittar någon jag letar också, så finns det på Biltema och Jula för 800kr

www.jula.se/e-Sales/esa/
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!