Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

VI från Linköping Del 3!!!!

hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan...

har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...

• playmate86

känns helt underbart att jag äntligen blivit det.. när anser ni att jag ska ringa kvinnohälas och så ska jag ringa redan i morgon eller ska jag vänta senaste graviditeten var ju skallbråck och var tvungen att avbrytas igen och fick då veta att denna gången är risken en på hundra i stället för en på tusen

• playmate86

okej ska ringa dem i morgon och boka tid...

tänkte när man ska göra en grav kalender på fl och den ska beräknas från sista mens är det första mens dagen man räknar från eller sista dagen man hade mens fattar inte riktigt hur den menar

• playmate86

okej kanon nu bled det rätt

är så himla lycklig att det äntligen har blivit ett plus

• playmate86

tänkte bara kolla..

i morgon när jag ringer till kvinnohälsan och pratar med dem vad ska jag säga???

för ca två år sen förlorade jag ett barn i akut abort då det var skallbråck och de sa att det var en risk på 1 på 100 nu istället för 1 på 1000 som det var då.. är så himla nervös aldrig ringt dit själv förut så vet inte riktig vad jag ska säga...

behöver alla tips och råd som jag kan få

• playmate86

18/3 blir första besöket hos BF är så himla nervös men men det lköser sig nog

• playmate86

hej är det någon som har något bra tips på hur man blir av med illamåendet under graviditeten mår illa konstant speciellt när jag ätit. hört att det finns tabletter på apoteket men vet ej vad de heter.

• playmate86

jag provade banden sist jag var gravid med de funkade inte

• playmate86

okej ska försöka i en vecka med kall mat och mycket vätska och frukt och funkar inte det så får jag prova tabletterna.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!